Google Chrome 21.0.1180.79 Final + Portable - مرورگر گوگل کروم

مرورگر گوگل

Google Chrome 21.0.1180.79 Final گوگل کروم یک نرم افزار مرورگر اینترنت متن‌باز است که توسط شرکت گوگل عرضه شد. در ابتدا نسخه آزمایشی آن برای کاربران نرم افزار سیستم عامل ویندوز در یک صد کشور جهان عرضه شد ولی نسخه های منطبق با نرم افزار عامل لینوکس و رایانه اپل مکینتاش آن هم در آینده توزیع شد.این مرورگر بر پایه هسته مرورگر اپن‌سورس WebKit نوشته شده است. از امکانات و قابلیت های آن می توان به Tabbed browsing، امکاناتی مشابه Privacy در ویندوز اکسپلورر و Speed Dial در مرورگر اپرا اشاره نمود. این مرورگر فوق العاده سریع شرکت گوگل همانند سایت گوگل از ظاهر بسیار ساده ای تشکیل شده است. از مزیت های گوگل کروم می توان به وجود بخشی با نام Task manager یا مدیریت پردازش ها در این مرورگر اینترنت اشاره کرد که قالبت مدیریت تب های باز شده و پلاگین های بارگزاری شده را به کاربر میدهد. این نرم افزار بر روی ویندوز xp, vista و ویندوز 2003 قابل نصب است و تغییر جدید آن نسبت به نسخه قبلی رفع خطای هنگ کردن آن در هنگام بازشدن نرم افزار است. 

 

قابلیت های كلیدی نرم افزار Google Chrome :

  • سرعت بالا در بارگزاری صفحات
  • دارای قابلیت ‏Tabbed Browsing (باز شدن تمام صفحات در یك صفحه)
  • امنیت بالا در محیط نا امن اینترنت
  • جلوگبری از خطرات احتمالی Spy-Ware ها و دزدان
  • جلوگیری از باز شدن صفحات تبلیغاتی بی مورد (PopUp Blocker)
  • محافظت از پسوردها و رمز های عبور خصوصی و امنیتی
  • دارای پوسته های مختلف


 

پسورد فایل فشرده : soft98.ir ( پسورد را تایپ کنید )
[ چهار شنبه 25 مرداد 1398برچسب:, ] [ 19:7 ] [ DAVID ] [ ]
Windows 8 KMS Activator 1.4 – کرک ویندوز ۸

Windows 8 KMS Activator 1.4 به دلیل اینکه به تازگی ویندوز ۸ منتشر شده است، هنوز کرک ۱۰۰% مطمئنی برای این ویندوز ارائه نشده است

این فعال ساز ارائه شده ویندوز ۸ شما رو به مدت ۱۸۰ روز فعال میکنه

ادامه مطلب …


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 25 مرداد 1398برچسب:, ] [ 19:2 ] [ DAVID ] [ ]
Nimbuzz 2.1.1 - مسنجر Nimbuzz برای آندروید

Nimbuzz 2.1.1 یکی از محبوبترین مسنجرهای دنیا میباشد که به کاربران اندروید این اجازه را میدهد که تماس صوتی و تصویری رایگان به وسیله اینترنت بر قرار کنند .
شما میتواند دوستان خود را در Nimbuzz پیدا کنید و با آنها به چت و گفت و گو بپردازید .
از ویژگیهای این نرم افزار بسیار قدرتمند میتوان به چت تصویری و روان با کیفیت بسیار بالا و به صورت رایگان اشاره کرد .
 

  • قابل نصب به روی آندروید نسخه 1.5 به

ادامه مطلب
[ چهار شنبه 25 مرداد 1398برچسب:, ] [ 18:53 ] [ DAVID ] [ ]
دانلود نسخه کامپیوتر بازی اکشن Naruto Shippuden Ultimate Ninja Impact

دانلود نسخه کامپیوتر بازی اکشن Naruto Shippuden Ultimate Ninja Impact
 


سری جدید بازی محبوب ناروتو عرضه شد.فکر نکنم کسی باشه نام naruto uzumaki نینجای معروف انیمه ای رو نشنیده باشه.. به طور کل بعد از ساخته شدن انیمه آن انواع بازی های دستی برای نسخه های پلی استیشن و psp روانه بازار شد و به طور چشمگیری مورد توجه قرار گرفت.. هم اینک PDGA نسخه کامپیوتر این بازی را که به تازگی منتشر شده برای علاقه مندان به این بازی برای دانلود قرار داده.. یک بازی اکشن و مبارزه ای همراه با کاراکتر معروف ناروتو و ساسکه در یک بازی داستانی جذاب و زیبا همراه با صحنه های اکشن و مبارزه ای که بر هیجان بازی میفزاید..مطمعنا هیچ کسی بیشتر از طرفداران ناروتو از این بازی لذت نخواهند برد.پس پیشنهاد میکنیم یک بار هم شده این بازی را امتحان کنید .

ادامه مطلب
[ چهار شنبه 25 مرداد 1391برچسب:, ] [ 18:42 ] [ DAVID ] [ ]
دانلود پاد کست بازی Assassin'S Creed III

دانلود پاد کست بازی Assassin'S Creed III
 

دانلود پاد کست بازی assassin's creed III به زبان اصلی

Download

 
[ چهار شنبه 25 مرداد 1398برچسب:, ] [ 18:38 ] [ DAVID ] [ ]
10 بازی برتر گرافیکی سال 2012

10 بازی برتر گرافیکی سال 2012
 

سایت Vgarabia.com اخیراً 10 بازی گرافیک بالایی که در سال 2012 عرضه می شوند را معرفی کرده که به شرح زیر هستند.

The Witcher 2: Assassins of Kings-Enhanced Edition

The Witcher 2 روی PC یکی از بازی های گرافیک بالایی است که تا به حال عرضه شده است. در تاریخ 17 آپریل همین سال، نسخه Enhanced Edition این بازی برای PC و Xbox 360 عرضه خواهد شد. این نسخه چهار ساعت مضمون بیشتر دارد و محیط های جدیدی هم به آن اضافه شده اند. قرار است نسخه Xbox 360 این بازی یکی از عناوین گرافیک بالایی باشد که روی کنسول ها عرضه شده است.

Max Payne 3

سری Max Payne هیچگاه به اندازه این قسمت زیبا نبوده است. بنا بر تصاویر و دموهایی که از این بازی دیده ایم، شکی نیست که با بازی فوق العاده ای از نظر گرافیکی روبرو هستیم. انیمیشن ها فوق العاده هستند و Rockstar موتور RAGE خود را به بهترین شکل ممکن برای این بازی استفاده کرده است. تکنیک های گرافیکی Max Payne 3 بی نظیر هستند.

BioShock: Infinite

نسخه اول BioShock با موتور Unreal Engine 2.5 ساخته شد، ولی Irrational آنقدر روی این موتور کار کرد و آن را ارتقاء داد که در زمان خود به بهترین بازی از نظر گرافیکی تبدیل شد. BioShock: Infinite از آخرین ورژن UE3 استفاده می کند، ولی Irrational تغییرهای زیادی روی این موتور انجام داده تا آن را یک سر و گردن از سایر بازی هایی که با UE3 ساخته می شوند، جدا کند. کریس کلاین (Chris Kline) کارگردان بخش تکنولوژی Irrational می گوید: "تمام موتورهای گرافیکی مطرح در سبک FPS در راستای یک محیط ثابت خلق شده اند که بازیکن در آن حرکت کند که منطقی هم هست. اگر یک درخت به خاطر باد حرکت کند، زمین زیر پای او جایی نمی رود. متأسفانه برای تیم تکنیکی ما کلمبیا شهری است که دائم در حال حرکت است. زمین زیر پای شما ممکن است ناگهان خالی شود و وارد آسمان شوید که لحظه های فوق العاده ای را برای گیم پلی درست می کند. این کار به طور کلی یک تکنولوژی جدید می خواهد که ما آن را Floating Worlds نامگذاری کردیم.

Assassin’s Creed III

Assassin’s Creed خیلی سریع به یک سری محبوب در این نسل تبدیل شد. ACIII با نسخه ارتقاء یافته موتور Anvil که AnvilNext نام دارد، ساخته شده است. این موتور به تیم سازنده این اجازه را می دهد که بیش از 2000 شخصیت در یک زمان روی تصویر نشان دهند. آب و هوای داینامیک و انیمیشن های فوق العاده یک بازی بسیار زیبا را از نظر بصری خلق کرده است.

The Last of Us

سری Uncharted به خاطر گرافیک خیره کننده خود معروف هستند و کارهای گذشته Naughty Dog جای شک باقی نمی گذارند که بازی جدید آن ها به نام The Last of Us یک عنوان درخشان از نظر گرافیکی خواهد بود. آن ها موتور خود را ارتقاء داده اند و چندین سال است که روی این بازی کار می کنند. بدون شک باید منتظر یکی از بهترین گرافیک های این نسل باشیم.

Far Cry 3

آیا تعریف دیوانگی را می دانید؟ تجربه یک FPS بی نهایت باز با گرافیک خیره کننده در این روزها تعریف آن است. Far Cry 3 با نسخه ارتقاء یافته Dunia Engine ساخته می شود که برای اولین بار در Far Cry 2 استفاده شده بود. فضای استوایی این بازی در کنار تکنیک های خیره کننده گرافیکی، نوید یک بازی نفس گیر را از نظر بصری می دهد.

Resident Evil 6

Resident Evil 5 یکی از بهترین گرافیک ها را در این نسل داشت و بنا بر مواردی که از تریلر بازی RE6 دیدیم، بازی از نظر گرافیکی بسیار زیبا است. RE6 با نسخه ارتقاء یافته موتور RE5 ساخته می شود و تعداد زیادی روی ساخت این بازی کار می کنند.

Halo 4

Master Chief بازگشته است. کورین یو (Corrinne Yu) برنامه نویس موتور Halo 4 اعلام کرده که Halo 4 بالاترین گرافیک را در بین بازی های Xbox 360 خواهد داشت. 343 Industries به سختی روی این بازی و موتور مخصوص خود کار می کند تا یک انحصاری خیره کننده برای Xbox 360 عرضه کند.

Tomb Raider

در E3 سال 2011 همه از اولین نمایش Tomb Raider جدید شوکه شدند. Crystal Dynamic این بازی را به مسیری جدید می برد و این بازی از نظر گرافیکی واقعاً خیره کننده بود. نورپردازی زیبا و کیفیت بالای انیمیشن های لارا (Lara) و صورت او قطعاً یکی از بهترین های سال است.

Medal of Honor: Warfighter

نسخه قبل MoH با موتور UE3 ساخته شده بود که اصلاً خوب نبود. اینبار Danger Close از موتور قدرتمند DICE یعنی Frostbite 2 استفاده می کند. آن ها اینبار قول یک بازی بسیار قدرتمند از نظر گرافیکی را داده اند و موتور Frostbite 2 سال پیش نشان داد که چه پتانسیل هایی دارد.

 
[ چهار شنبه 25 مرداد 1398برچسب:, ] [ 18:35 ] [ DAVID ] [ ]
آپدیت nod32 به تاریخ ۲۳ مرداد ۹۱

 آپدیت nod32 تاریخ ۲۳ مرداد ۹۱

۱۳ آگوست ۲۰۱۲

Read the rest of this entry »

۳ Comments, Written on مرداد ۲۲م, ۱۳۹۱ , آپدیت روزانه, آپدیت های سال91-NOD32 Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
 
[ دو شنبه 23 مرداد 1398برچسب:, ] [ 18:52 ] [ DAVID ] [ ]
گزارش تصویری؛ مراسم کامل اختتامیه المپیک ۲۰۱۲ لندن

  برای دیدن تصاویر بر روی ادامه مطلب کلیک کنید.


ادامه مطلب
[ دو شنبه 23 مرداد 1398برچسب:, ] [ 10:56 ] [ DAVID ] [ ]
::: دانلود سریال فوق العاده جذاب و تماشایی Seinfeld محصول ۱۹۹۰-۱۹۹۸ آمریکا :::
دانلود سریال Seinfeld

 

لینک IMDB
ژانر : کمدی
امتیاز :۹٫۱/۱۰
وضعیت پخش : تمام شده
شبکه : nbc1 دانلود سریال Seinfeld
فرمت فایل : MKV
کیفیت : بسیار خوب
زیرنویس فارسی : ندارد
خلاصه داستان : داستان در مورده کمدینی به نام جری ساینفیلد هست که تو نیویورک زندگی میکنه و از طریق اجرای شو ها تو کلوپ ها و بار های شبانه پول در میاره.علاوه بر جری , همسایه ی عجیبش کازمو کریمر , همکلاسی قدیمیش جرج کاستنزا و الین بنس اون رو همراهی می کنند و داستان در مورده اتفاقاتی هست که در زندگی روزمره ی این شخصیت ها رخ میده و …

جوایز : برنده ی ۳ جایزه ی Golden Globes و جوایز دیگر .
 


ادامه مطلب
[ دو شنبه 23 مرداد 1398برچسب:, ] [ 10:45 ] [ DAVID ] [ ]
::: دانلود فیلم Ted با کیفیت Full Cam ، لینک مستقیم

 

دانلود فیلم Ted

 

ژانر: کمدی ، فانتزی

سال انتشار: ۲۰۱۲

حجم: ۴۰۰ مگابایت

کیفیت: Full Cam | پرده ای فوق العاده

اسکرین شات : دارد

زیرنویس فارسی : ندارد

لینک IMDB

خلاصه داستان : جان بنت به همراه خرس کوچکش که از بچگی با او بوده و یکی از ویژگی این خرس حرف زدن و صحبت کردن با جان می باشد حالا جان می خواهد با دوست خود ازدواج کند که تد ….


ادامه مطلب
[ دو شنبه 23 مرداد 1398برچسب:, ] [ 10:42 ] [ DAVID ] [ ]
Babylon Pro 9.0.7 r0 + Portable - مترجم متن بابیلون

Babylon Babylon Pro 9.0.7 r0  نرم افزار پیشتاز فرهنگ های لغت و ترجمه متن است.  نرم افزار بابیلون - Babylon کلیه نیاز های شما در زمینه ترجمه لغت را جوابگو خواهد بود. با استفاده از Babylon شما به سرعت می توانید ایمیل ها، صفحات وب، مستندات و کلیه لغات مورد نظر خود را ترجمه کنید. نرم افزار Babylon در حال حاضر حدوداً 30 میلیون کاربر دارد. این نرم افزار که که از سافت نود و هشت دانلود میکنید از خاصیت OCR استفاده می کند همیشه و همه جا زیر دستان شما خواهد بود، هرگاه برای ترجمه لغتی اراده کنید کافی است تنها یک کلیک کنید تا ترجمه لغت مورد نظر را به بیش از 50 زبان مختلف دنیا به شما نشان دهد.  پنجره شناور این برنامه همانند یک دستیار همیشه با شما خواهد بود همانطور که با یک کلیک روی کلمه مورد نظر آشکار می شود با حرکت دادن ماوس و بدون هیچ کلیکی (این ویژگی باید توسط کاربر تنظیم شود) نیز خود به خود ناپدید می شود.

 

برخی از قابلیت های کلیدی نرم افزار Babylon :

  • ترجمه کلمات و متون
  • دارای 25 فرهنگ لغت عمومی در 50 زبان مختلف از جمله فارسی
  • (برای فعال شدن تمامی زبان ها باید Glossary های مربوط به هر زبان را جداگانه دانلود کنید)
  • حاوی فرهنگ لغت هایی با بیش از 3 میلیون کلمه
  • فرهنگ لغت های شخصی شامل 1600 موضوع مرتبط با تجارت، زیست شناسی، کامپیوتر، شیمی و ... در بیش از 70 زبان
  • مبدل واحد ها به یکدیگر
  • اصلاح کننده ی کلمات نوشته شده از نظر املائی (غلط یابی به زبان های مختلف)
  • روش صحیح تلفظ کلمات (با صدای مرد و زن)
  • اتصال به دایره المعارف Wikipedia
  • قابلیت جدید Auto Completion
  • قابلیت جدید تغییر رنگ پنجره نرم افزار به دلخواه
  • پشتیبانی کامل از زبان فارسی در ویندوز های عربی و انگلیسی

ادامه مطلب
[ یک شنبه 22 مرداد 1398برچسب:, ] [ 19:55 ] [ DAVID ] [ ]
ضمیمه کلیک روزنامه جام جم شماره 389
عناوین ضمیمه کلیک روزنامه جام جم شماره 389 :
  • ماجرای غم‌انگیز webOS
  • مقاومت اینترنتی در برابر سازمان ملل
  • مایكروسافت، اوت‌لوک را دوباره زنده كرد
  • چگونه جلوی ردیابی گوگل را بگیریم
  • نمایش ایمیل‌ها
  • شروع شبكه خصوصی
  • حفظ حریم خصوصی با پاک كردن آثار فعالیت‌ها
  • انقلاب در صفحه‌نمایش
  • پارتیشن‌بندی هارددیسک های بزرگ در لینوكس
  • بررسی قابلیت‌های شیر كوهی اپل (OS X)
  • بازی، شیطان بزرگ
  • بازی، قصه پیكسلی
  • اگر اجرا می‌شود، می‌توان آن را شكست داد
  • یار معلم در كلاس‌های هوشمند
  • برنامه‌نویسی شبكه در NET. (بخش دوم)
  • راهنمای انتخاب صفحه‌نمایش‌های IPS
  • ترفند: سطح متوسط، حالت لمسی در آفیس 2013
  • ترفند: سطح متوسط، دسكتاپ یا مترو؟
  • ترفند: سطح متوسط، تشخیص صدای آفلاین در اندروید
  • ترفند: سطح مبتدی، از صفحه‌نمایش آیپد عكس بگیرید
  • ترفند: سطح مبتدی، فقط تایپ كنید
  • و ...
 


 


ادامه مطلب
[ یک شنبه 22 مرداد 1398برچسب:, ] [ 19:46 ] [ DAVID ] [ ]
دانلود فیلم Dark Shadows

dark shadows ver14 دانلود فیلم Dark Shadows

 
ژانر: کمدی | فانتزی

کیفیت: معمولی TS NEW SOURCE

فرمت: Mkv

حجم: ۴۵۰ MB

امتیاز: ۶٫۹/۱۰

تاریخ انتشار: ۲۰۱۲

زبان: انگلیسی

کارگردان: Tim Burton

بازیگران: Johnny Depp, Michelle Pfeiffer and Eva Green

خلاصه داستان: در سال ۱۷۵۲، خانواده کالینز از لیورپول با کشتی به آمریکای شمالی می روند. پسر خانواده، بارناباس، تبدیل به مردی ثروتمند و عیاش می شود و صاحب قصر کالینوود می شود. او قلب یک جادوگر را می شکند و جادوگر هم او را تبدیل به یک ومپایر می کند و او را زنده دفن می کند. در سال ۱۹۷۲، بارناباس اتفاقی از تابوتش آزاد می شود و به خرابه ای می رود که زمانی قصرباشکوهش بود. متوجه می شود که فرزندان کالینز در این قصر سکونت دارند که به نظر طبیعی نمی رسند و همه آنها رازی با خود دارند…


ادامه مطلب
[ یک شنبه 22 مرداد 1398برچسب:, ] [ 19:43 ] [ DAVID ] [ ]
دانلود انیمیشن لوراکس The Lorax 2012 ، با زیرنویس فارسی

دانلود انیمیشن لوراکس The Lorax 2012 ، با زیرنویس فارسی

 

دانلود انیمیشن لوراکس The Lorax 2012 ، با زیرنویس فارسی و کیفیت عالی HD 720p

نام انیمیشن : The Lorax 2012

ژانر : انیمیشن ، فانتزی ، ماجرایی

زمان : ۸۶ دقیقه

حجم : ۶۰۰ مگابایت

کیفیت : HD 720p ، MKV

زیرنویس فارسی : دارد

خلاصه داستان : این فیلم داستان پسر ۱۲ ساله ای به نام « تد » است که در جهانی زندگی می کند که همه چیز به غیر از انسانها مصنوعی و غیرواقعی هستند. او عاشق دختری زیبا به نام « اودری » هست و دوست دارد یکی از آرزو های این دختر را براورده کند و آن آرزو این است که باید یک برگی از درختی واقعی پیدا کند. او با موجود چموش جنگل یعنی «لوراکس» همراه می شود و به دنبال درختی واقعی در جهانی غیر واقعی می گردند…

 


ادامه مطلب
[ یک شنبه 22 مرداد 1398برچسب:, ] [ 19:32 ] [ DAVID ] [ ]
دانلود بازی London 2012 Olympics المپیک لندن 2012
 دانلود بازی London 2012 Olympics المپیک لندن 2012

 
|دانلود در قسمت هایی با حجم 1.46 گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور  RapidShare|
|نسخه ی Black Box|
نام بازی: London 2012 Olympics XBOX360
پلتفورم : PC
ژانر: Sports
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: SEGA
Region: FREE
مد بازی : ---
حمایت توسط : SEGA
درجه بندی سنی : Pegi 3
قابلیت آنلاین:دارد

 
London 2012 یک بازی فوق العاده زیبا از سری بازی های المپیک است که این بار سال 2012 میلادی را در لندن روایت می کند. هیجان ای نبازی فوق العاده بالا است . بازی دارای مکد اینیویدال و گروهی می باشد . کنترل حرکت برای برخی از فعالیت ها و کنترل های بازی های سنتی برای برخی دیگر رعایت شده است . این بازی از سگا همچنین دارای موسیقی متن فیلم قوی از جمله آدل، Gorillaz، جاستین و Buckcherry هست .
ادامه ی نقد بازیLondon 2012 Olympics XBOX360   به همراه دانلود و تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب...

ادامه مطلب
[ یک شنبه 22 مرداد 1398برچسب:, ] [ 17:42 ] [ DAVID ] [ ]
پسورد فایل: www.downloadha.com

318733 10151069460604216 1646596279 n Copy دانلود مراسم افتتاحیه المپیک لندن 2012 با کیفیت HD

 

دانلود مراسم افتتاحیه المپیک لندن ۲۰۱۲ با دو کیفیت HD و SD

با آرزوی موفقیت برای ورزشکاران ایرانی در المپیک

مراسم افتتاحیه، روز جمعه ۶ مرداد، ساعت ۱۹:۳۰ به وقت محلی و ساعت ۲۴:۳۰ به وقت ایران در استادیوم المپیک لندن برگزار شد. دنی بویل کارگردان برنده اسکار، مدیر هنری افتتاحیه المپیک لندن را بر عهده داشت، در فوریه ۲۰۱۲ میلادی الیزابت دوم و شاهزاده فیلیپ، دوک ادینبرا برای افتتاح مراسم دعوت و برگزیده شدند. مراسم افتتاحیه مسابقات المپیک ۲۰۱۲ در لندن با نواخته شدن بزرگ ترین ناقوس اروپا به وسیله بردلی ویگینز، نخستین بریتانیایی که در مسابقات دوچرخه سواری تور دو فرانس برنده شده است، آغاز شد. ملکه الیزابت و همسرش شاهزاده فیلیپ در حالی در جایگاه قرار گرفتند که لحظاتی پیش از ورود آنها فیلمی پخش شد که ملکه را همراه با شخصیت پلیسی-تخیلی جیمز باند سوار بر هلیکوپتر نشان می داد که به طرف استادیوم المپیک پرواز می کردند. همزمان، یک هلیکوپتر برفراز استادیوم المپیک پرواز کرد و دو نفر با چتر از آن پریدند که یکی از آنها لباس ملکه را پوشیده بود. سپس سرود ملی بریتانیا با اجرای گروه کر کودکان ناشنوا به اجرا در آمد. حدود ۱۲۰ نفر از رؤسای کشورهای مختلف به لندن رفتند و در مهمانی ملکه انگلستان شرکت کردند. از سر تیم برنزلی، مخترع شبکه جهانی اینترنت نیز در مراسم تقدیر شد. رژه تیم های شرکت کننده در المپیک پس از اجرای حرکت های نمایشی و موسیقی طبق رسم همیشگی با رژه یونان شروع شد. رژه ورزشکاران ایرانی هم در حالی که پرچم این کشور به وسیله علی مظاهری، عضو تیم بوکس حمل می شد، انجام شد. تیم ایران از ۵۲ ورزشکار که قرار است در ۱۳ رشته رقابت کنند، تشکیل شده است. برای این مراسم بیش از ۲۷ میلیون پوند هزینه شده است و رسانه‌های انگلیسی اعلام کردند که حدود ۴ میلیارد نفر افتتاح المپیک ۲۰۱۲ را از طریق گیرنده‌های تلویزیونی به طور زنده تماشا کردند. در بازیهای المپیک امسال ۱۴۷۰۰ ورزشکار در ۲۶ رشته ورزشی برای کسب ۸۰۰ مدال با یکدیگر رقابت می‌کنند. پیشنهاد می کنیم این مراسم بسیار زیبا را به هیچ وجه از دست ندهید ! و از سیب دانلود دریافت نمایید.


ادامه مطلب
[ یک شنبه 22 مرداد 1398برچسب:, ] [ 17:40 ] [ DAVID ] [ ]
پخش تمام فایل های مالتی مدیا با The KMPlayer v3.2.0.19

قطعا اکثر شما با برنامه معروف KMPlayer آشنا هستید. این نرم افزار با پشتیبانی از اکثر فرمت های معروف مالتی مدیا چون VCD, DVD, AVI, MKV, Ogg Theora, OGM, 3GP, MPEG-1/2/4, WMV, RealMedia, and QuickTime امکان پخش هر فایل صوتی یا تصویری را ممکن می سازد. این نرم افزار از زیرنویس ها پشتیبانی کرده و همچنین به شما این امکان را میدهد تا به روش های مختلف به به استخراج صدا، فیلم و اسکرین شات بپردازید. این نرم افزار از ۲۵ زبان زنده دنیا از جمله زبان شیرین فارسی پشتیبانی می کند. این نرم افزار نیاز به توضیح چندانی ندارد و پیشنهاد می کنیم که این نرم افزار را از دست ندهید.

 

The KMPlayer پخش تمام فایل های مالتی مدیا با The KMPlayer v3.2.0.19

 

 

دانلود + ادامه مطلب

ادامه مطلب
[ یک شنبه 22 مرداد 1391برچسب:, ] [ 17:37 ] [ DAVID ] [ ]
دانلود سریال پسران برتر از گل Boys Over Flowers با مدیا فایر
[تصویر: 96771351894042571745.jpg]

 زیرنویس سریال 

  


ادامه مطلب
[ یک شنبه 22 مرداد 1398برچسب:, ] [ 17:33 ] [ DAVID ] [ ]
دانلود رایگان فصل دوم انیمیشن انتقام جویان The Avengers : Earth’s Mightiest Heroes ، با زیرنویس فارس

دانلود رایگان فصل دوم انیمیشن انتقام جویان The Avengers : Earth’s Mightiest Heroes ، با زیرنویس فارسی

 

دانلود رایگان فصل دوم انیمیشن انتقام جویان The Avengers : Earth’s Mightiest Heroes ، با زیرنویس فارسی و کیفیت HD 720p

نام انیمیشن : The Avengers : Earth’s Mightiest Heroes S02

ژانر : انیمیشن ، اکشن ، حادثه ای ، ماجرایی

مدت زمان : هر قسمت ۲۲ دقیقه

حجم : هر قسمت ۱۰۰ مگابایت

کیفیت : HD 720p ، MKV

زیرنویس فارسی : دارد

خلاصه داستان : در فصل یک ، بعد از فرار تعدادی از ابر شرور ها آیرون من به همراه ثور ، هالک و … تشکیل گروهی دادند به نام انتقام جویان تا ابر شرور ها را به زندان بیاندازند . به تیم انتقام جویان در طول فصل اعضای جدیدی مانند هاکای ، و کاپیتان آمریکا هم اضافه شدند . کاپیتان آمریکایی که آینده ای نا معلوم در فصل دوم در انتظار اوست . در فصل دوم باید منتظر حوادث زیادی بود ، نا پدید شدن نیک فیوری ، آینده نا معلوم کاپیتان آمریکا ، وضعیت ثور ،  مشکلات شرورانه لوکی و … از جمله حوادثی هستند که انتظار شما را در فصل دوم خواهند کشید .

 


ادامه مطلب
[ یک شنبه 22 مرداد 1391برچسب:, ] [ 17:27 ] [ DAVID ] [ ]
دانلود فصل اول انیمیشن سریالی انتقام جویان The Avengers Earth’s Mightiest Heroes ، با زیرنویس فارسی

دانلود فصل اول انیمیشن سریالی انتقام جویان The Avengers Earth’s Mightiest Heroes ، با زیرنویس فارسی

 

دانلود فصل اول انیمیشن سریالی انتقام جویان The Avengers Earth’s Mightiest Heroes ، با زیرنویس فارسی و کیفیت بالا

نام انیمیشن : The Avengers Earth’s Mightiest Heroes

ژانر : انیمیشن ، اکشن ، حادثه ای ، ماجرایی

مدت زمان : هر قسمت ۲۲ دقیقه

حجم : به طور میانگین ۱۰۰ مگابایت

کیفیت : HDTVRip ، MKV

زیرنویس فارسی : دارد

IMDB

خلاصه داستان : بعد از فرار ۷۴ تن از خائنان از زندان تیمی از قدرتمند ترین ابر قهرمانان ، شامل Iron man ، هالک ، و … ماموریت یافتند تا این زندانیان را دستگیر کنند . زندانیانی که تهدیدی بزرگ برای زمین می باشند . اگر به ابر قهرمانان علاقه دارید به شما پیشنهاد می کنیم این انیمیشن سریالی را از دست ندهید .

 

(ادامه…)

دانلود + ادامه مطلب

 


ادامه مطلب
[ یک شنبه 22 مرداد 1391برچسب:, ] [ 17:24 ] [ DAVID ] [ ]
دانلود Calibre 0.8.60 نرم افزار مدیریت کتاب های دیجیتالی
 دانلود Calibre 0.8.60 نرم افزار افزار مدیریت کتاب های دیجیتالی

کتاب الکترونیک (ebook) کتاب ‌هایی هستند که که به شکل پرونده (فایل)های دیجیتال و رایانه‌ای تولید و خوانده می‌شوند. کتاب‌های الکترونیکی یا ebooks صرفاً نسخه‌های الکترونیکی مطالب مکتوب نیستند، بلکه می‌توانند علاوه بر‏‎‍ متن، فیلم، صوت، تصاویر و پویانمایی را نیز شامل شوند. بعلاوه می‌توانند در بافت پرونده‌هایی که می‌تواند توسط یک کامپیوتر اجرا شود مانند قالب‌های Word Text، HTML، PDF و فایل‌های اجرایی (EXE) درآیند.در پست امروز وبسایت میهن دانلود،نرم افزاری جهت مدیریت کتاب های دیجیتالی را برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم. Calibre ابزاری برای سامان بخشیدن به کتاب خواندن الکترونیکی کاربران است. در این نرم افزار ابزار های مختلف برای کنترل کتابخانه ها و مدیریت آن ها برای کاربران فراهم شده است.این نرم افزار کتاب های الکترونیکی کاربران را در پایگاه داده ی خود ذخیره می کند و کاربران می توانند به راحتی در محیط زیبای این نرم افزار کتاب های الکترونیکی خود را بارگذاری کنند و با سرعت و راحتی بالا کتاب های خود را بخوانند. همچنین در این نرم افزار امکان تبدیل فرمت نیز فراهم شده است.
برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.


ادامه مطلب
[ یک شنبه 22 مرداد 1391برچسب:, ] [ 17:16 ] [ DAVID ] [ ]
بازی انلاین

بازی امپراطوری های جاوید جدید ترین بازی انلاین با جوایز ویژه برای برندگان

بازی امپراطوری های جاوید یک بازی آنلاین رایگان و استراتژیک جدید میباشد که نسبت به گرافیک  و روند بازی های معروف و قدیمی دیگر بیشتر خود نمایی کرده است :امپراطوری های جاوید شما را به دنیای قبل از پیدایش باروت میبرد. دنیای تیغ های تیز، کمانهای بلند و جنگ سوارکاران. زمان دسیسه های سیاسی و نبردهای قرون وسطایی عظیم، محاصره دژ ها توسط منجنیق ها، شوالیه ها که یک تنه میجنگیدند، غارت مردم و روستاییان و کشته شدن هزاران سرباز در میدان نبرد. دوره جنگ سالاران افسانه ای، نابودی پادشاهی های ثروتمند و پیشرفته. دوران متحدین قوی که بهمراه همدیگر جنگ میکردند تا جهان را در اختیار خود بگیرند. با بازیکنان واقعی و در کنار آنها بازی کنید! به قرون وسطی خوش آمدید، جایی فراتر از تمامی آرزوهای دست نیافتنی شما. امپراطوری در انتظار شماست!

این بازی انلاین استراژیک و بدون نیاز به نصب و کاملا سبک و سازگار با اینترنت ایران ساخته شده و از زبان فارسی نیز پشتیبانی میکند, شما با کلیک روی لینک زیر میتوانید با وارد کردن یک نام مستعار در کمتر از 10 ثانیه وارد بازی شوید و قلعه و سپاهایان خود را اماده کنید.

[ یک شنبه 22 مرداد 1391برچسب:, ] [ 17:15 ] [ DAVID ] [ ]
دانلود Microsoft Office Professional Plus 2013 Beta x86-x64 نرم افزار آفیس مایکروسافت 2013 نسخه آزما
 دانلود Microsoft Office Professional Plus 2013 Beta x86-x64 نرم افزار آفیس مایکروسافت 2013 نسخه آزمایشی

در پست امروز وبسایت میهن دانلود،نسخه ی پیش ‌نمایش "آفیس 2013 مایکروسافت" را برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم. مایکروسافت این آفیس را نسخه مدرن نرم‌افزاری می‌داند، که هم اکنون توسط میلیاردها نفر استفاده می‌شود. سیستم ابری و طراحی این سیستم برای عملکرد بهتر بر روی تبلت‌های ویندوز 8، نشان دهنده تغییر نگرش به سمت اسناد اشتراکی و قابل دسترس در تمامی دستگاه‌های هماهنگ با ویندوز 7 و 8 است. شاید بزرگترین تغییر در آفیس جدید طراحی ظاهری و امکانات آن نبوده، بلکه نحوه ی دسترسی افراد به متون و اسناد و تغییرات زیرساختی آن باشد. مایکروسافت واقعا سعی داشته که کاربران بتوانند فایل‌های مختلف مثلا word را در یک کامپیوتر شخصی ویندوز بسازند و در یک دستگاه ویندوز موبایل، تبلت ویندوز 8 و یا هر کامپیوتر ویندوز 7 و 8 دیگری که به اینترنت متصل است، ویرایش نمایند. نوآوری بزرگ آفیس 2013 این است که بدون کوچکترین تغییر در تنظیمات قبلی به کاربران امکان بارگزاری نسخه کامل آفیس را بر روی هر کامپیوتر شخصی می‌دهد، یک آفیس کامل که در هر زمان که به آن نیاز دارید می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید. Office 2013 در نسخه های متنوع زیادی از مدل خانگی گرفته تا اداری عرضه خواهد شد اما هنوز از قیمت هر کدام و پکیج کامل آن رونمایی نشده است. مایکروسافت آفیس ۲۰۱۳ که به آفیس 15 مشهور است به طور خاص برای استفاده در تبلت ها و اسمارت فون ها بهینه سازی شده است. طرح بندی آن بسیار ساده شده و آیکون های اضافه شده به آن از لحاظ لمسی بسیار سازگارتر و کارآمد ترند. برای نصب این مجموعه شما به ویندوز 7 یا ویندوز 8 مخصوص کامپیوتر های شخصی نیاز دارید و تبلت ها هم باید مبتنی بر ویندوز RT باشند. آفیس ۲۰۱۳ رابط کاربری برنامه‌های خود را نو کرده و رابط کاربری آن مترو است که زبان طراحی است؛ که توسط مایکروسافت منتشر شده است. مایکروسافت آوتلوک (Microsoft Outlook) دست خوش تغییرات زیادی شده‌است به عنوان مثال:رابط مترو جلوه‌های جدیدی را برای کارهای برنامه ریزی شده دارد. پاورپوینت (PowerPoint) نیز شامل الگوها و جلوه‌های متحرک بیشتری شده‌است. وان نوت (OneNote) شامل یک splash screen جدید شده ‌است. اکسل (Excel) با یک ابزار برای فیلتر کردن داده‌ها در یک خط زمان، توانایی تبدیل اعداد رومی به اعداد عربی و فارسی و ادغام توابع پیشرفته مثلثاتی ارائه شده است. در ورد (Word) قابلیت قرار دادن ویدئو و صدای آنلاین و همچنین پخش اسناد بر روی وب پیاده سازی شده است. مایکروسافت قول پشتیبانی از Office Open XML را با نسخه ۱۵ داده‌ است.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.


ادامه مطلب
[ یک شنبه 22 مرداد 1398برچسب:, ] [ 17:7 ] [ DAVID ] [ ]
The Dictator (2012) UNRATED BluRay 1080p

 

 

ژانر : کمدی

سال انتشار : 2012 میلادی

اطلاعات بیشتر : کلیک کنید

کیفیت : BluRay 1080p

حجم : 600 مگابایت


ادامه مطلب
[ شنبه 21 مرداد 1391برچسب:, ] [ 19:27 ] [ DAVID ] [ ]
IM VERY HAPPY FOR YOU
[ شنبه 21 مرداد 1398برچسب:, ] [ 18:33 ] [ DAVID ] [ ]
دانلود جدیدترین نسخه از بازی زیبای Angry Bird 4 - Space

http://vatandownload.com/images/ads-1.jpg

 

 

http://vatandownload.com/images/ads-1.jpg

 





 

 

 

دانلود جدیدترین نسخه از بازی زیبای Angry Bird 4 - Space

 

hiy0y93kchmdfefzpy7g.jpg


بازي بسيار جذاب پرندگان خشمگين Angry Birds كه يكي از جذابترين و محبوب ترين بازي گوشي هاي آندروييدي محسوب مي شود كه با استقبال بي نظري هم روبرو شد. پس از استقبال بي نظري از اين بازي در سرتاسر جهان شرکت Rovio تصمیم به انتشار نسخه‌ای جدید اين بازي براي اجرا در رايانه را گرفته است و پس از سالها انتظار بلاخره در سال 2011 نسخه مخصوص كامپيوتر منتشر شد.نسخه جدید این بازی که به تازگی عرضه شده است تماماً در فضای خارج از زمین رخ می دهد که شامل سیارات با جاذبه متفاوت و همچنین محیط های بی جاذبه است و 60 مرحله را شامل می شود. همچنین 30 مرحله اضافه با نام بسته Danger Zone نیز برای خرید جداگانه وجود دارد که شامل مشکل ترین مراحل بوده و بر روی گوشی  Galaxy Note سامسونگ به صورت رایگان عرضه خواهد شد.در این بازی از میان 8 پرنده قبلی 5 پرنده به اضافه پرنده جدید یخی حضور دارند. پرنده کوچک قرمز بی تغییر مانده و تنها کمی قیافه فضایی به خود گرفته است، پرنده زرد رنگ ماسک لیزری زده و بنفش رنگ شده است و می تواند حین پرواز پس از مشخص کردن هدف با موس به سمت هدف به صورت مستقیم تغییر مسیر دهد و ...

 

 


 

 

 


ادامه مطلب
[ شنبه 21 مرداد 1391برچسب:, ] [ 18:29 ] [ DAVID ] [ ]
ادولف هیتلر

آدولف هیتلر

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
 
پرش به: ناوبری, جستجو
آدولف هیتلر
Bundesarchiv Bild 183-S33882, Adolf Hitler retouched.jpg

هیتلر در سال ۱۹۳۷ میلادی
شناسنامه
زادروز ۲۰ آوریل ۱۸۸۹
زادگاه بران‌آئو ام این، امپراتوری اتریش - مجارستان
شهروند اتریشی تا سال ۱۹۲۵، شهروند آلمانی پس از ۱۹۳۲
تاریخ مرگ ۳۰ آوریل ۱۹۴۵
محل مرگ برلین، رایش بزرگ آلمان
همسر اوا براون
اطلاعات سیاسی
سمت صدر اعظم آلمان (از ۱۹۳۳ تا ۱۹۴۵)
فعالیت‌ها هنرمند، سرباز، نویسنده، سیاست‌مدار، رهبر

آدولف هیتلر (دربارهٔ این پرونده گوش دادن ) (زادهٔ ۲۰ آوریل ۱۸۸۹ – درگذشتهٔ ۳۰ آوریل ۱۹۴۵) رهبر حزب ملی سوسیالیست کارگران آلمان (حزب نازی) بود. او بین سال‌های ۱۹۳۳ تا ۱۹۴۵ صدر اعظم آلمان و از ۱۹۳۴ به بعد، هم‌زمان در مقام پیشوای رایش بزرگ آلمان نیز حکومت کرد.[۱]

هیتلر به عنوان یک کهنه‌سرباز نشان‌دار جنگ جهانی اول در سال ۱۹۲۰ میلادی به حزب نازی پیوست و در سال ۱۹۲۱ به ریاست آن رسید. او در سال ۱۹۲۳ به خاطر شرکت در کودتایی نافرجام معروف به «کودتای آبجوفروشی مونیخ» به تحمل ۵ سال زندان محکوم شد و در همین دوران کتاب نبرد من را نوشت. او پس از آزادی از زندان، با ترویج ایده‌های ملی‌گرایی، پان‌ژرمنیسم، ضد کمونیستی، یهودستیزی و ایراد سخنرانی‌های پرشور بر ضد پیمان ورسای، حامیان بسیاری در کشور آلمان به‌دست آورد. هیتلر در سال ۱۹۳۳ به مقام صدراعظمی رسید. مجموعهٔ ارتشی-صنعتی آلمان در زمان صدارت وی توانست قوای تحلیل رفته این کشور را ترمیم و آن را تبدیل به یکی از قدرت‌های برتر اروپا در زمان خود نماید. هیتلر سیاست خارجی خود را با هدف تصرف فضای حیاتی بیشتر دنبال نمود و یکی از دلایل نخست و عمده وقوع جنگ جهانی دوم تهاجم به لهستان در ۱۹۳۹ توسط او بود که در نتیجه، بریتانیا و فرانسه به آلمان اعلام جنگ کردند. جنگی که بین دو قدرت نیروهای محور و نیروهای متفقین درگرفت و در طی این مدت اروپا و همچنین سایر نقاط دنیا شاهد ویرانی‌ها و تلفات بسیار بود. اگرچه در عرض سه سال، آلمان و نیروهای متحدش بیشتر مناطق اروپا، بخش‌های بزرگی از آفریقا، شرق آسیا و اقیانوسیه را اشغال کردند اما نیروهای متفقین از سال ۱۹۴۲ به بعد، از آنان پیشی گرفته و در سال ۱۹۴۵، هیتلر، رایش بزرگ آلمان را از هر سو احاطه نمودند.

هیتلر در ۲۹ آوریل ۱۹۴۵ در روزهای پایانی نبرد برلین با اوا براون که برای سال‌های طولانی معشوقهٔ او بود ازدواج کرد. در ۳۰ آوریل یعنی یک روز پس از ازدواجش، به همراه همسرش خودکشی کرد.

محتویات

 [نهفتن

زندگی‌نامه [ویرایش]

دوران کودکی [ویرایش]

کودکی آدولف هیتلر
محل تولد هیتلر، براونا آم این

آدولف هیتلر حدود ساعت ۰۶:۳۰ بعد از ظهر ۲۰ آوریل ۱۸۸۹ در مسافرخانه‌ای در شهری مرزی و کوچک به نام بران‌آئو ام این در اتریش، بین مرز اتریش و امپراتوری آلمان زاده شد. پدر او آلویس هیتلر (۱۸۳۷۱۹۰۳)، یک کارمند پائین رتبه گمرک بود. مادر هیتلر، کلارا هیتلر (زادهٔ پولزل)، دومین دختر عموی آلویس بود. او شش بچه به دنیا آورد. تنها آدولف، که دومین فرزندش بود، و خواهر کوچکش پاولا در کودکی زنده ماندند. هنگامی که هیتلر ۳ ساله بود خانواده او به ایالت باواریا در جنوب آلمان مهاجرت کردند.[۲] درسال ۱۸۹۴ خانواده هیتلر به نزدیکی شهر لینز مهاجرت کردند و تا زمان بازنشستگی پدر هیتلر در آنجا ماندند، در این دوره هیتلر به عنوان کودکی خستگی ناپذیر به بازی و درس در مدرسه‌ای نزدیک به خانه مشغول بود. برادر او ادموند بر اثر بیماری سرخک در ۲ فوریه ۱۹۰۰ درگذشت و این اتفاق تاثیری دائمی در هیتلر ایجاد کرد و اعتماد به نفس هیتلر را تا حدود بسیاری تضعیف کرد و باعث شد آدولف هیتلر کج خلق شود و همواره با پدر خود بحث‌های طولانی داشته باشد. روابط هیتلر با مادرش بسیار خوب و صمیمانه بود و این کاملاً برعکس روابط او با پدرش بود که معمولاً او را کتک می‌زد[۳] با اینکه هیتلر علاقه مند بود به رشته هنر بپردازد ولی پدر وی او را به مدرسه فنی فرستاد، هیتلر بعدها در کتاب نبرد من اعتراف کرد که «امیدوارم بتوانم چند سال عقب افتادگی که پدرم به من تحمیل کرد را جبران کنم.» هیتلر حتی در زمینه سیاسی هم با پدر خود اختلاف داشت، پدر هیتلر فردی معتقد به امپراطوری اتریش بود اما هیتلر خود و اتریش را جزء آلمان و امپراطوری روم باستان می‌دانست. پس از مرگ پدر هیتلر در ۳ ژانویه ۱۹۰۳ وی مدرسه فنی را ترک کرد. آدولف هیتلر در کتابش نبرد من، لحنی مودبانه درباره پدرش دارد، به هر حال او اظهار می‌کرد تصمیم جدی که برای نقاش شدن داشت باعث اختلاف نظرات بسیاری در بین آن‌ها شده بود.
 

جوانی [ویرایش]

محوطه قدیمی اقامت در مونیخ، نقاشی هیتلر، ۱۹۱۴

از سال ۱۹۰۵ به بعد هیتلر در یک پرورش گاه بوهامایی زندگی می‌کرد و مادرش را تحت حمایت خود داشت. او دوبار از موسسهٔ هنرهای زیبای وین (۱۹۰۷-۱۹۰۸) به خاطر عدم صلاحیت در نقاشی مطرود شد. به او گفته شد که توانایی‌هایش بیشتر در زمینهٔ معماری کاربرد دارد. وی درخاطراتش که نمایانگر مجذوبیتش به همین موضوع است می‌گوید:

هدف من از این سفر بررسی گالری موزهٔ کرت بود. اما کمی بعد از اینکه به تابلویی دقت می‌کردم متوجه می‌شدم چیز دیگریست که توجه مرا به سوی خود جلب می‌کند، و آن خود موزه بود. از صبح تا نیمه شب، توجهم از موضوعی به موضوع دیگر عوض می‌شد اما این ساختمان موزه بود که بیشترین توجه من روی آن متمرکز شده بود.[۴][صفحه؟]

بنا به سفارش رئیس آموزش گاه، وی متقاعد شد که مسیر تحصیلیش را تغییر دهد. ولی وی تحصیلات لازم برای معماری را نگذرانده بود:

بالاخره بعد از مدتی تلاش یک مهندس شدم، بقیه راه مشکلی که در مدرسه ریشویل از دست داده بودم در اثر کوشش‌ها و تمرین‌های ده ساله تا اندازه‌ای جبران شد و هنگامی که بعد از مرگ مادرم دو مرتبه به وین آمدم این بار اقامت من چندین سال طول کشید حالت آرامش و تصمیم جدی در خود احساس کردم و کم کم غرور اولیه‌ام بیدار شد و جدا مصمم شدم که خود را به جایی برسانم.[۵][صفحه؟]

در ۲۱ دسامبر ۱۹۰۷ مادرش کلارا هیتلر با یک مرگ دردناک بر اثر سرطان سینه در سن ۴۷ سالگی فوت کرد. هیتلر از طریق دادگاهی در لینز تمامی سهمش از ارث پدری خود را به خواهرش پاولا هیتلر واگذار کرد، آدولف در ۲۱ سالگی وارث ثروت یکی از عمه(خاله)هایش شد. او به عنوان یک نقاش در وین مشغول کار شد. او از روی کارت پستالها طرح می‌کشید و به کاسب‌ها و توریست‌ها می‌فروخت. تا قبل از جنگ جهانی اول وی حدود ۲۰۰۰ تابلوی اینچنینی نقاشی کرد.[۶] بعد از دومین بار اخراج از موسسهٔ هنرهای زیبا هیتلر دچار فقر مالی شدیدی شد. در ۱۹۰۹ وی به دنبال سرپناهی می‌گشت و در ۱۹۱۰ در خانه‌ای که برای کارگران فقیر در نظر گرفته شده بود سکنی گزید. مخالفت با یهود ریشه‌ای عمیق در فرهنگ کاتولیک‌های اتریش داشت، وین دارای یک جامعه بزرگ یهودی، شامل بسیاری از یهودی‌های ارتدکس اروپای شرقی بود. هیتلر معتقد بود یهودیان دشمنان نژاد آریایی و باعث بدبختی و عقب ماندگی کشورش اتریش بودند. زمانی که هیتلر در وین زندگی می‌کرد به دقت اوضاع سیاسی و رفتار احزاب مختلف را زیر نظر می‌گرفت و رفتارهای احزاب را بررسی می‌کرد. وی پس از بررسی احزاب اتریش به این نتیجه رسید که تنها حزبی می‌تواند به قدرت کامل دست یابد که بتواند تظاهرات عظیم خیابانی به نفع خود سازمان دهی کند و احساسات و هیجانات مردم را در اختیار بگیرد و همچنین پشتیبانی دست کم یکی از سه نیروی اصلی کشور یعنی ارتش، کلیسا و یا شخص اول مملکت (رییس جمهور اتریش) را با خود داشته باشد. هیتلر این تجربیات را در راه به قدرت رساندن حزب نازی به خوبی به کار گرفت. وی در کتاب خود نبرد من می‌نویسد که استدلال‌های منطقی و جملات ادیبانه نیستند که تاریخ را می‌سازند بلکه خطابه‌های تحریک کننده هیجانات مردم هستند که مسیر تاریخ را تعیین می‌کنند. در سال ۱۹۱۳، هیتلر از اتریش - مجارستان به مونیخ نقل مکان کرد. اما چون برای کشورش خدمت سربازی انجام نداده بود توسط پلیس مونیخ دستگیر و سپس به کشورش برگردانده شد اما هیتلر از خدمت سربازی معاف شد و توانست بار دیگر به مونیخ برگردد.

جنگ جهانی یکم [ویرایش]

هیتلر در ارتش آلمان، ۱۹۱۴، نشسته در سمت راست

در اوت ۱۹۱۴ جنگ جهانی یکم آغاز و هیتلر برای لشکر باواریا داوطلب شد. او یک سرباز وظیفه فعال بود که به عنوان پیغام آور در فرانسه و بلژیک در معرض دید آتش دشمن خدمت کرد. اگر چه خدمت هیتلر قابل تقدیر بود ولی به خاطر این که تابعت آلمانی او مفقود شده بود هرگز به بالاتر از سرجوخه ترفیع نیافت. او دوبار برای شجاعت در جنگ نشان صلیب آهنی، درجه دو، در دسامبر ۱۹۱۴، و صلیب آهنی، درجه یک که به ندرت به سرجوخه‌ها اعطا می‌شود، در اوت ۱۹۱۸ را دریافت کرد. در مدت جنگ هیتلر یک آلمانی میهن پرست شد، هرچند او تا سال ۱۹۳۲ تابعیت آلمانی نداشت. او در مدت خدمت سربازی اش نقاشی‌های روزنامه ارتش را نیز می‌کشید اما در سال ۱۹۱۶ از ناحیه پای چپ دچار زخمی شد و مدال جانبازان را نیز دریافت کرد و پس از بهبودی مجدداً به جبهه بازگشت.[۷] وقتی که مردم اعتقاد به شکست ناپذیری ارتش آلمان داشتند، آلمان در نوامبر سال ۱۹۱۸ تسلیم شد. هیتلر با شنیدن خبر تسلیم شدن آلمان دچار شوک شدیدی شد. او در آن زمان به خاطر حمله شیمیایی به وسیله گازخردل در بیمارستان صحرایی بود و به طور موقت دچار نابینایی شده بود. مانند بسیاری از میهن پرستان، او سیاست مداران غیرنظامی و یهودیان و کمونیست‌ها را در تسلیم شدن آلمان مقصر می‌دانست.

پس از جنگ جهانی یکم [ویرایش]

نتیجه جنگ جهانی یکم برای آلمان شکستی فاجعه بار بود. کشورهای پیروزمند در عهدنامه ورسای شرایطی بسیار سخت و خفت بار را به این کشور تحمیل کردند. با شکست رایش دوم در جنگ جهانی یکم، در آلمان جمهوری وایمار تشکیل شده بود. پس از جنگ جهانی یکم آلمان در بحران غرق بود. در جامعه‌ای که لایه‌های گسترده مردم با بی کاری و فقر روبرو بودند هیتلر مانند بسیاری از هم نسلان خود، تسلیم آلمان را رد می‌کرد و شکست آلمان را نتیجه اتحاد یهودیان و کمونیست‌ها می‌دانست و خواهان جبران آن بود. هیتلر مرام سیاسی خود را به روشنی در کتاب نبرد من تشریح کرده‌است.

ورود به سیاست [ویرایش]

حزب از یک گروه کوچک با تمایلات ملی گرایی در آخرین سال‌های جنگ جهانی اول شکل گرفت. ابتدا در برمن گروهی در اوایل سال ۱۹۱۸ با نام کمیته رایگان برای صلح کارگران آلمان (به آلمانی: Freier Ausschuss einen für deutschen Arbeiterfrieden) اعلام موجودیت کرد. آنتون درکسلر در تاریخ ۷ مارس ۱۹۱۸ در مونیخ شعبه‌ای از این گروه را تشکیل داد. درکسلر قفل سازی ساده و از اعضای ارتش در جنگ اول جهانی بود. در تاریخ ۵ ژانویه ۱۹۱۹ درکسلر به همراه چند تن از دوستان نزدیکش و بیست کارگر دیگر از راه آهن مونیخ به بحث درباره ایجاد حزبی مستقل از کمیته رایگان برای صلح بر اساس اصول سیاسی که درکسلر بیان کرد بحث کنند. این گفت و گو سرانجام به تاسیس حزب انجامید. حزب کارگران آلمان یک گروه کوچک با ۵۵ عضو بود. اما دولت وایمار که فعالیت‌های حزب را مشکوک به براندازی تلقی کرده بود جاسوسانی را به درون حزب فرستاد. آدولف هیتلر که اکنون مامور اطلاعاتی ارتش بود به حزب پیوست تا در نزدیک تحولات حزب را گزارش دهد. او کم کم با دیدگاه‌های حزب آشنا شد. همچنین هیتلر قدرت سخنوری خوبی داشت و به یکی از سخنگوهای ماهر حزب تبدیل شده بود. در میان اعضای اولیه حزب می‌توان به رودلف هس، هانس فرانک و آلفرد روزنبرگ اشاره کرد که بعدها همگی در سمت‌های بالایی مشغول به فعالیت شدند. هیتلر اکنون جذب حزب شده بود و نه تنها مخالفتی با حزب نداشت بلکه به یکی از ستون‌های اصلی حزب تبدیل شده بود. هیتلر از سازمان اطلاعات ارتش خارج شد و به اعضای حزب پیوست او در اولین قدم تعداد افراد حزب را برای شماره گذاری از عدد ۵۰۰ شروع کرد بدین ترتیب اعضای حزب به جای آن که ۵۵ اعلام شود ۵۵۵ نفر اعلام شد. این اولین و بزرگترین تبلیغ برای حزب بود. حزب کارگران آلمان به وسیله یک کمیته هفت نفره اداره می‌شد. هیتلر توانست به کمیته هفت نفره راه پیدا کند. دومین اقدام هیتلر تغییر نام حزب در ۲۴ فوریه ۱۹۲۰ بود. اکنون واژه سوسیالیست ملی هم به نام حزب افزوده شد و بدین صورت حزب با نام حزب ملی کارگران سوسیالیست آلمان (به اختصار: NSDP) معرفی شد. هیتلر در مراسم‌های مختلف سخن رانی می‌کرد و سخنان آتشین و ملی گرایانه او به جذب هر چه بیشتر افراد کمک بزرگی می‌کرد. هیتلر توانست درکسلر را متقاعد کند که هیئت هفت نفره مدیریت حزب لغو شود. بنابراین هیتلر به عنوان رئیس جدید حزب توانست برنامه‌های خود را به خوبی اجرا کند. نخستین اقدام هیتلر پس از ریاست تشکیل گروه شبه نظامی حزب به نام اس آ بود. هیتلر در قدم بعد اعلام کرد که دو هدف کلی در حزب دارد اولین هدف پیشرفت

[ شنبه 21 مرداد 1391برچسب:, ] [ 18:27 ] [ DAVID ] [ ]
علم ژنتيك
 
 
 
 
ژنتيك علم انتقال اطلاعات از يك سلول به سلول ديگر و از والد به نوزاد است و كه از يك نسل به نسل بعد منتقل مي‌شود و از قديم مورد توجه دانشمندان بوده است.
 
 
 
 
به گزارش فارس، علم زيست شناسي، هرچند به صورت توصيفي از قديم‌ترين علومي بوده كه بشر به آن توجه داشته است؛ اما از حدود يك قرن پيش اين علم وارد مرحله جديدي شد كه بعداً آن را ژنتيك ناميده‌اند و اين امر انقلابي در علم زيست شناسي به وجود آورد.

در قرن هجدهم، عده‌اي از پژوهشگران بر آن شدند كه نحوه انتقال صفات ارثي را از نسلي به نسل ديگر بررسي كنند ولي به 2 دليل مهم كه يكي عدم انتخاب صفات مناسب و ديگري نداشتن اطلاعات كافي در زمينه رياضيات بود، به نتيجه‌اي نرسيدند.

اولين كسي كه توانست قوانين حاكم بر انتقال صفات ارثي را شناسايي كند، كشيشي اتريشي به نام "گريگور مندل " بود كه در سال 1865 اين قوانين را كه حاصل آزمايشاتش روي گياه نخود فرنگي بود، ارائه كرد. اما متأسفانه جامعه علمي آن دوران به ديدگاه‌ها و كشفيات او اهميت چنداني نداد و نتايج كارهاي مندل به دست فراموشي سپرده شد.

به‌گفته فضل الله افراز،‌دكتراي ژنتيك جانوري، امروزه مهندسي ژنتيك خدمات شايان ذكري را به بشر ارائه كرده كه در تصوير ديروز او نمي‌گنجيده و امري محال محسوب مي‌شد. از برجسته‌ترين خدمات اين علم در حال حاضر مي‌توان موارد زير را برشمرد: اصلاح نژادي حيوانات و نباتات كه باعث بالا رفتن سطح كيفيت و كميت فرآورده‌هاي غذايي استحصال شده از آنان شده است، تهيه داروها و هورمون‌ها با درجه خلوص بالا و صرف هزينه‌هاي پايين درمان بيماري‌هاي ژنتيكي با ايجاد تغييرات در سلول تخم كه از جديدترين دستاوردهاي مهندسي ژنتيك محسوب مي‌شود و بسيار محدود است. پيش بيني محدود بيماري‌ها در فرزندان آينده يك زوج كه از اين طريق به زوج‌هاي جواني كه مي‌خواهند با يكديگر ازدواج كنند. خدمات مشاوره ژنتيك مي‌دهند و آنها را از وضعيت جسماني فرزندان آينده شان مطلع مي‌سازند.

تمام بيماري‌هاي ژنتيكي حتي در دوره جنيني نيز قابل درمان خواهند بود

به كمك اين علم از جهش‌هاي متوالي عوامل بيماري‌زا كه عامل اصلي فناناپذير بودن آنها است، جلوگيري به عمل مي‌آيد و درصد بالايي از بيماري‌هاي شناخته شده ريشه‌كن خواهد شد.كارت‌هاي شناسايي افراد، ژنتيكي خواهد شد كه براي هر دو فردي روي كره زمين (به‌جز 2قلوهاي همسان و كلون‌ها) متفاوت خواهد بود و دقيقاً هويت هر فرد را تعيين مي‌كنند.

روزي مي‌رسد كه در آينده مجرمان با گذاشتن كوچك‌ترين اثر بيولوژيكي از خود مثل يك تار مو به‌سرعت شناسايي خواهند شد. مي‌توان سرعت رشد موجودات مختلف را افزايش داد كه خود اين امر مزاياي بسياري را فراهم مي‌آورد كه از آن جمله مي‌توان به پرورش سريع حيواناتي همچون گاو و گوسفند اشاره كرد كه مي‌توانند نيازهاي غذايي يك جامعه را تا حد زيادي مرتفع كنند.

به نظر مي‌رسد ژنتيك بخش بسيار عظيمي از آينده را به خود اختصاص خواهد داد و شايد يكه تاز زمان باشد. البته براي اين علم جنجال برانگيز پاياني نمي‌توان متصور شد. تمام مواردي كه در بالا ذكر شد، از لحاظ نظري امكانپذير است؛ ولي نياز به تحقيق، مطالعات و آزمايشات فراوان دارد كه بشر بتواند به آنها دست يابد و چون مسلط بودن بر اين علم نياز به پشتوانه قوي علومي همچون بيولوژي سلولي ملكولي، بيوشيمي، فيزيولوژي و آمار و احتمالات دارد، بايد زحمات فراواني براي دستيابي به ويژگي‌هاي اين رشته از علم متحمل شد.

محمد تقي اكبري، رئيس انجمن ژنتيك ايران در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعي فارس با اشاره به علم ژنتيك گفت: علم ژنتيك در دنيا پيشرفت زيادي داشته و در 2 دهه گذشته با سرعت بيشتري روند ارتقاء را دنبال كرده است و به خاطر نقشه ژنوم انسان و گياهان يا ساير جانوران كه به دست آمده است،‌ توانستيم اطلاعات زيادي را از مكانيسم‌هاي آنها، اينكه چه‌طور جهش ژني اتفاق مي‌افتد، ‌يا چگونه مي‌توان از علم ژنتيك براي تشخيص و درمان بيماري‌ها يا توليد داروها استفاده كرد، را به دست بياوريم.

بايد تحقيقات در زمينه علم ژنتيك را افزايش يابد

فضل الله افراز،‌ دكتراي ژنتيك در زمينه جانوري در كشور نيز در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعي فارس گفت: ظرفيت ژنتيكي كشور در زمينه ژنتيك جانوري بسيار خوب است اما براي دست يافتن به اين فناوري نياز به توجه بيشتري به تحقيقات در اين زمينه دارد.

به گفته وي ژنتيك جانوري دربرگيرنده حيات وحش، ‌دام و طيور و آبزيان در سطح كشور است. اين علم از زمان تأسيس دانشكده دامپزشكي در كشور آغاز شد و در حال حاضر در زمينه حيات وحش در كشور پيشرفت‌هاي خوبي حاصل شده است.

افراز تصريح كرد: در زمينه دام و طيور و آبزيان علاوه بر شناسايي ذخاير ژنتيكي حيات وحش، تعيين استراتژيك حفظ آنها اهميت دارد. در حقيقت ما به‌دنبال افزايش ظرفيت دام و طيور در كشور هستيم.
وي گفت:‌ پيشرفت‌هايي كه در زمينه ژنتيك جانوري در كشور صورت گرفته است مانند افزايش ميان تخم‌گذاري در برخي از حيوانات و ايجاد الياف بيشتر و نيز افزايش ميزان شير در گاو و گوسفند تنها با استفاده از علم ژنتيك و علم آمار بوده است. به‌طور كلي در كشور در زمينه علم ژنتيك جانوري داراي موقعيت بسيار خوبي هستيم اما ارتقاي اين موقعيت نياز به تحقيقات و پژوهش بيشتر در اين زمينه در كشور است.

اين دكتراي ژنتيك افزود: اين حوزه از علم پيشرفته ژنتيك به‌خصوص در مورد حيوانات در حال انقراض كاربرد ويژه‌اي دارد. با توجه به اينكه دام و طيور در اقتصاد كشور نقش مؤثري دارد بنابراين 60 درصد توليدات ناخالص در كشاورزي مربوط به دام و طيور مي‌شود در همين راستا مي‌توان با استفاده از ژنتيك جانوري، ظرفيت ژنتيكي دام و طيور در كشور را افزايش داد.

وي خاطرنشان كرد:‌براي استفاده از ظرفيت موجود در كشور بايد زمينه كار و پژوهش را در دانشكده دامپزشكي و كشاورزي فراهم كنيم و با اختصاص بودجه اقتصادي مناسب به محققان و متخصصان زمينه دلگرمي براي ماندن در داخل كشور را فراهم كنيم.

محمد تقي اكبري، رئيس انجمن ژنتيك ايران نيز در اين مورد به خبرنگار فارس گفت: علم ژنتيك در دهه 70 ميلادي ابداع شد و مورد توجه‌ خيلي از دانشمندان و محققان در داخل و خارج كشور قرار گرفت اما كشور ما در آن زمان به دليل مشكلاتي مانند جنگ و ديگر مشكلاتي از اين قبيل،‌ نتوانست همپاي كشورهاي پيشرفته‌اي مانند تركيه در اين زمينه پيش رود.

وي تصريح كرد: اما پژوهشگران كشور در پژوهشگاه‌ها و دانشگاه‌ها، سعي در جبران اين عقب افتادگي داشتند و خوشبختانه، ما اخيراً شاهد پيشرفت‌هايي نظير امكان تشخيص بيماري‌ها و پيشگيري از ابتلا به آن، به وسيله اين علم پايه هستيم.

اكبري خاطرنشان كرد: بيش از يك دهه است كه محققان تلاش مي‌كنند، تا بتوان جنين‌هاي مبتلا به تالاسمي را در مادران باردار تشخيص دهيم و به دنبال اين تحقيقات و مطالعات حتي در اين زمينه توانسته‌ايم مجوز سقط اين جنين‌ها را صادر كنيم.
وي در خصوص جايگاه كشور از نظر كاربرد علم ژنتيك افزود: كشور ما با وجود اين پيشرفت‌هاي اخير در مرحله جذب اين علم است و پروژه‌هاي تحقيقاتي زيادي را در اين زمينه‌ها در دست اجرا داريم، كه با اجرايي شدن اين طرح‌ها اميد است در آينده نزديك در زمينه اين علم،‌ به سطح ديگر كشورهاي پيشرفته جهان برسيم.

رئيس انجمن ژنتيك مي‌گويد: همچنين پروژه‌هايي در خصوص جلوگيري از انقراض حيوانات و گونه‌هاي گياهي نادر به كمك علم ژنتيك،‌ در دست اجرا است.
وي افزود: با استفاده از اين روش مي‌توان گياهاني كه نادر هستند يا منحصر به فرد‌ هستند، را از نقاط مختلف كشور جمع‌‌آوري و بعد سلول‌هاي آنها را نگهداري كرد،‌ به گونه‌اي كه در صورت انقراض مي‌توان آنها را احياء كرد.

اكبري تصريح كرد: البته در علم ژنتيك نياز به امكاناتي براي انجام عمل است،‌ به‌طوري كه بدون اين امكانات در كشور، ما پيشرفتي را در اين زمينه مشاهده نخواهيم كرد.
وي گفت: اما با توجه به تحقيقاتي كه دانشمندان و دانشجويان اين علم در اين زمينه ژنتيكي در حال انجام است، ‌مشاهده مي‌كنيم كه به كمك اين روش در علم ژنتيك،‌ اميد است به زودي بتوان جانوراني مانند گوزن‌ها و ساير گياهان را كه در حال انقراض هستند،‌ مجدداً احياء‌ كرد و به آنها زندگي دوباره بخشيد.

رئيس انجمن ژنتيك كشور افزود: به‌طور كلي علم ژنتيك در دنيا پيشرفت زيادي كرده، اما در كشور ما به علت يكسري مسائل،‌ نتوانسته همپاي ساير كشورهاي پيشرفته در اين زمينه ارتقاء پيدا كند. در حالي كه با وجود تلاش محققان ايراني بسيار اميد است كه بتوانيم در اين زمينه نيز پيشرفت چشمگيري داشته باشيم.
 
[ شنبه 21 مرداد 1391برچسب:, ] [ 18:21 ] [ DAVID ] [ ]
قالب وبلاگ مرد عنکبوتی

 

توضیحات قالب مرد عنکبوتی = template2

یکی از اولین طراحی های بنده که به دلیل حجم کم و پشت زمینه ی سیاه و طراحی زیباه خیلی طرف دار پیدا کرده.

:: نام قالب : template2
:: دامنه موضوعی : مرد عنکبوتی.عمومی و…
:: وضوح نمایش استاندارد : ۷۶۸ * ۱۰۲۴
:: مرورگرهای سازگار : Internet Explorer | FireFox | Opera | Chrome
:: حجم کلی قالب : کم
:: قالب ساز : علی بهنام فرتم دیزاینر


ادامه مطلب
[ شنبه 21 مرداد 1391برچسب:, ] [ 18:14 ] [ DAVID ] [ ]
کپی و انتقال سریع فایلها با Terra Copy

با استفاده از Terra Copy می توانید فایلهای موجود بر روی هارد دیسک خود را با سرعتی معادل ۲ برابر سرعت معمولی کپی کرده و یا انتقال دهید . برای استفاده از نرم افزار لازم نیست که برای هر بار کپی و یا انتقال فایلها برنامه را اجرا کنید بلکه با نصب این نرم افزار کپی و انتقال این فایلها فقط توسط این نرم افزار انجام می شود و این بدین معنی است که شما می توانید مانند همیشه از کلید های ترکیبی CTRL+C ، CTRL+X و CTRL+V برای کپی/انتقال فایلهای خود استفاده کرده و سرعت بیشتری را تجریه کنید .

برای دانلود کلیک کنید


ادامه مطلب
[ شنبه 21 مرداد 1391برچسب:, ] [ 18:3 ] [ DAVID ] [ ]
معرفي سايت آندرويدها

آندرويد ها ، قدرتمندترين و به روز ترين سايت در زمينه برنامه هاي آندرويدي مي باشد که از ابتداي سال 1390 تاسيس شده و هم اکنون با بيش از 2100 برنامه هاي مختلف که روزانه ده ها برنامه جديد به آنها افزوده مي شود مي تواند تمامي نيازهاي شما را برطرف سازد .

تمامي برنامه هاي قرار گرفته بر روي اين سايت به صورت کاملا رايگان بوده و مي تواند تجربه هاي جديد و شيريني را براي گوشي ها و تبلت هاي اندرويدي براي شما به ارمغان آورد .

براي ورود به سايت آندرويد ها اينجا کليک کنيد

[ شنبه 21 مرداد 1391برچسب:, ] [ 18:0 ] [ DAVID ] [ ]
به روز رسانی آفلاین آنتی ویروس NOD32 به تاریخ ۵ مرداد ماه ۹۰

NOD32 یکی از پر طرفدارترین نرم افزارهای آنتی ویروس به شمار می آید و یکی از دلایل محبوبیت آن به روزرسانی سریعش می باشد . این آنتی ویروس به دو صورت قابلیت به روز رسانی دارد :

۱ – استفاده از کدهای به روزرسانی

۲ – استفاده از آپدیت آفلاین

کدهای به روز رسانی اغلبا دارای محدودیت بوده و در صورت استفاده زیاد از یک کد آن را از ارزش و اعتبار در سایت ESET ساقط می سازد اما با استفاده از به روز رسانی آفلاین شما می توانید به طور نا محدودی از این نوع آنتی ویروس را به روز رسانی کنید ، آن هم بدون نیاز به اینترنت .

سایت دانلود کده با توجه به اهمیت تامین امنیت برای کاربران خود در نظر دارد تا بسته های به روز رسانی آفلاین را به صورت مداوم و در دوره زمانی کوتاه در اختیار مراجعین این وب سایت قرار دهد . بدین منظور و برای جلوگیری از زیاد شدن صفحات به روز رسانی ، آپدیت ها در همین صفحه به روز می شوند و شما می توانید آخرین بسته آپدیت NOD32 را از این قسمت دریافت کنید .

آموزش به روز رسانی آفلاین آنتی ویروس NOD32

برای دانلود کلیک کنید


ادامه مطلب
[ شنبه 21 مرداد 1391برچسب:, ] [ 17:54 ] [ DAVID ] [ ]
دانلود انیمیشن چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم-دوبله فارسی

تاریخ ارسال : ۱۳٩٠/٢/٢٥ , نویسنده :

"دانلود رایگان کارتون(انیمیشن) چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم"

پرونده:How to train your dragon ver3 xlg.jpg


 

 

دانلود رایگان کارتون(انیمیشن) چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم

 


 

[ شنبه 21 مرداد 1391برچسب:, ] [ 12:34 ] [ DAVID ] [ ]
دانلود بازی اکشن و بسیار پرطرفدار IGI 2 Covert Strike

سری بازی های IGI یکی از جذاب ترین و مشهور ترین بازی هایی است که طی دهه اخیر در سبک اکشن و سه بعدی برای انواع کنسول ها و PC ساخته شده و انتشار یافته است. نسخه اول این بازی در طی مدتی که عرضه شد با استقبال بیش از حدی از کاربران مواجه شد که همین امر موجب ساخت زودرس نسخه دوم آن یعنی IGI 2 Covert Strike شد. مراحل بازی در 19 منطقه از سه قاره اتفاق می افتد که شما می بایست در تمامی وضعیت ها اعم از جنگل ها کوهستان ها و… به ماموریت خود خاتمه دهید. هم چنین این بازی دارای گرافیک بسیاری مناسبی بوده و بر روی تمامی ویندوز ها قابل اجرا می باشد.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

[ شنبه 21 مرداد 1391برچسب:, ] [ 12:33 ] [ DAVID ] [ ]
دانلود فیلم Battleship با کیفیت BluRay 1080p

اطلاعات بیشتر : کلیک کنید

سال انتشار : 2012 میلادی

یلی

کیفیت : BluRay 1080p

حجم : 1.7 گیگابایت


ادامه مطلب
[ شنبه 21 مرداد 1391برچسب:, ] [ 12:31 ] [ DAVID ] [ ]
دانلود کتاب مشهور قلعه حیوانات- pdf
[ شنبه 21 مرداد 1391برچسب:, ] [ 12:21 ] [ DAVID ] [ ]
۵۰ والپیپر دیدنی از مناظر طبیعی با کیفیت HD

۵۰ والپیپر بسیار زیبا و با کیفیت hd از مناظر طبیعی بسیار جذاب و باورنکردنی که با رزولوشن بسیار بالای 1920×1200 توسط تیم دانلودها آماده شده اند.

50 exc 50 والپیپر دیدنی از مناظر طبیعی با کیفیت HD

 

 

 

دانلود + ادامه مطلب

ادامه مطلب
[ شنبه 21 مرداد 1391برچسب:, ] [ 12:17 ] [ DAVID ] [ ]
ویرایش حرفه ای فایل های مالتی مدیا با SONY Vegas Movie Studio HD Platinum 12.0 Build 333/334 x86/x64

مونتاژ ویدویی، میکس صدا و خلق منو برای DVD ها اعمالی هستند که در یک محصول قدرتمند و منحصر به فرد گردهم آمده اند. Vegas Movie Studio HD Platinum نرم افزاری است که تمام نیازهای شما را برای تولید فیلم های با کیفیت بالا، کلیپ ها و دی وی دی های جشن های مختلف و … فراهم می سازد. شما در کنار تدوین راحت ویدئو های خود قادرید تا حاصل کار خود را در هر فرمتی حتی High-definition HDV و Sony AVCHD تولید کنید. این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا با ترکیب کلیپ ها، تصحیح رنگ ها و ترکیب صداها به فیلم مورد نظر خود در این استودیو دست یابید و همچنین با مجتمع کردن تکنیک های ویژه برای DVD ها و در اختیار قرار دادن خروجی های چندگانه حتی برای ارسال به صورت آنلاین، پروژه خود را همانطور که متقاضی می خواهد تحویل دهید. نرم افزار Vegas Movie Studio در عین سادگی ویدئوهای شما را ویرایش می کند. و بهتر از همه، این نرم افزار یک ادیتور کاملاً real-time است. در این نرم افزار اصلاً مهم نیست که شما چه تغییراتی روی فیلم ها و عکس های خود ایجاد کرده اید چرا که اصل مدیای شما بدون هیچ تغییر و افزودن افکتی باقی می ماند. Vegas Movie Studio این آزادی را به شما می دهد تا بدون داشتن دلهره نسبت به رخ دادن اشتباهات، تجربه لذت یک مونتاژ ویدئویی را داشته باشید.

 

SONY Vegas 12 ویرایش حرفه ای فایل های مالتی مدیا با SONY Vegas Movie Studio HD Platinum 12.0 Build 333/334 x86/x64

 

 

دانلود + ادامه مطلب

ادامه مطلب
[ شنبه 21 مرداد 1391برچسب:, ] [ 12:14 ] [ DAVID ] [ ]
دانلود بازی جاده مرگ Death Road برای PC

Death Road عنوان یک بازی مسابقه ای و به شدت اعتیاودآورد است که محیط آن در آینده ای دور در حال وقوع است . بازیکنان می بایست با رقابت و با استفاده از وسیله های نقلیه مربوط به زمان آینده به همراه آهنگ های مناسب با این سبک ، با یکدیگر مسابقه بدهند . وسایل نقیله که شباهتی به ماشین های امروزی ندارند ، به سلاح ها و تجهیزان منحصربفردی مجهز هستند که در طول مسابقه می توانید از آن ها برای نابودسازی سایر رقبا استفاده کنید . بازی در کل دارای ۷ حالت گیم پلی ، ۱۱ وسلیه‌ی نقله ،‌ آهنگ های جذاب و … می باشد که در ادامه می توانید نسخه‌ی کرک شده (SKIDROW) آن را از سایت دانلودها دریافت کنید .  

| قابل اجرا تنها برروی سیستم های ۳۲ بیتی |

 

Death Road دانلود بازي جاده مرگ Death Road براي PC

 

 

دانلود + ادامه مطلب

ادامه مطلب
[ شنبه 21 مرداد 1391برچسب:, ] [ 12:11 ] [ DAVID ] [ ]
Harry Potter and the Goblet of Fire

امتیاز: ۷٫۵/۱۰

ژانر : مــاجراجویی | خــانوادگی | فــانتزی | رازآلــودharry-potter-and-the-goblet-of-fire-original

کارگردان : Mike Newell

سال انتشار : ۲۰۰۵

حجم :  mkv 720p | 660mb

زیرنویس : فارسی  +  انگلیسی

اصلاح شده : بله

خلاصه داستان : داستان با روایتی شروع می‌شود از گذشتهٔ لرد ولدمورت و بعد داستانی دیگر که ولدمورت فرد غیر جادوگری را می‌کشد و در مورد کشتن هری پاتر صحبت می‌کند و بعد معلوم می‌شود که این روایت در واقع خوابی بوده که هری می‌دیده! هری به پدر خوانده خود یعنی سیریوس بلک نامه می‌نویسد و جریان را می‌گوید. بعد از آن با خانواده دوستش رون ویزلی به دیدن مسابقه فینال جام جهانی کوییدیچ می‌رود. کلیک کنید – ادامه مطلب ..


ادامه مطلب
[ شنبه 21 مرداد 1391برچسب:, ] [ 12:6 ] [ DAVID ] [ ]