دانلود نسخه کامپیوتر بازی اکشن Naruto Shippuden Ultimate Ninja Impact

دانلود نسخه کامپیوتر بازی اکشن Naruto Shippuden Ultimate Ninja Impact
 


سری جدید بازی محبوب ناروتو عرضه شد.فکر نکنم کسی باشه نام naruto uzumaki نینجای معروف انیمه ای رو نشنیده باشه.. به طور کل بعد از ساخته شدن انیمه آن انواع بازی های دستی برای نسخه های پلی استیشن و psp روانه بازار شد و به طور چشمگیری مورد توجه قرار گرفت.. هم اینک PDGA نسخه کامپیوتر این بازی را که به تازگی منتشر شده برای علاقه مندان به این بازی برای دانلود قرار داده.. یک بازی اکشن و مبارزه ای همراه با کاراکتر معروف ناروتو و ساسکه در یک بازی داستانی جذاب و زیبا همراه با صحنه های اکشن و مبارزه ای که بر هیجان بازی میفزاید..مطمعنا هیچ کسی بیشتر از طرفداران ناروتو از این بازی لذت نخواهند برد.پس پیشنهاد میکنیم یک بار هم شده این بازی را امتحان کنید .

ادامه مطلب
[ چهار شنبه 25 مرداد 1391برچسب:, ] [ 18:42 ] [ DAVID ] [ ]
دانلود پاد کست بازی Assassin'S Creed III

دانلود پاد کست بازی Assassin'S Creed III
 

دانلود پاد کست بازی assassin's creed III به زبان اصلی

Download

 
[ چهار شنبه 25 مرداد 1398برچسب:, ] [ 18:38 ] [ DAVID ] [ ]
دانلود بازی London 2012 Olympics المپیک لندن 2012
 دانلود بازی London 2012 Olympics المپیک لندن 2012

 
|دانلود در قسمت هایی با حجم 1.46 گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور  RapidShare|
|نسخه ی Black Box|
نام بازی: London 2012 Olympics XBOX360
پلتفورم : PC
ژانر: Sports
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: SEGA
Region: FREE
مد بازی : ---
حمایت توسط : SEGA
درجه بندی سنی : Pegi 3
قابلیت آنلاین:دارد

 
London 2012 یک بازی فوق العاده زیبا از سری بازی های المپیک است که این بار سال 2012 میلادی را در لندن روایت می کند. هیجان ای نبازی فوق العاده بالا است . بازی دارای مکد اینیویدال و گروهی می باشد . کنترل حرکت برای برخی از فعالیت ها و کنترل های بازی های سنتی برای برخی دیگر رعایت شده است . این بازی از سگا همچنین دارای موسیقی متن فیلم قوی از جمله آدل، Gorillaz، جاستین و Buckcherry هست .
ادامه ی نقد بازیLondon 2012 Olympics XBOX360   به همراه دانلود و تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب...

ادامه مطلب
[ یک شنبه 22 مرداد 1398برچسب:, ] [ 17:42 ] [ DAVID ] [ ]
بازی انلاین

بازی امپراطوری های جاوید جدید ترین بازی انلاین با جوایز ویژه برای برندگان

بازی امپراطوری های جاوید یک بازی آنلاین رایگان و استراتژیک جدید میباشد که نسبت به گرافیک  و روند بازی های معروف و قدیمی دیگر بیشتر خود نمایی کرده است :امپراطوری های جاوید شما را به دنیای قبل از پیدایش باروت میبرد. دنیای تیغ های تیز، کمانهای بلند و جنگ سوارکاران. زمان دسیسه های سیاسی و نبردهای قرون وسطایی عظیم، محاصره دژ ها توسط منجنیق ها، شوالیه ها که یک تنه میجنگیدند، غارت مردم و روستاییان و کشته شدن هزاران سرباز در میدان نبرد. دوره جنگ سالاران افسانه ای، نابودی پادشاهی های ثروتمند و پیشرفته. دوران متحدین قوی که بهمراه همدیگر جنگ میکردند تا جهان را در اختیار خود بگیرند. با بازیکنان واقعی و در کنار آنها بازی کنید! به قرون وسطی خوش آمدید، جایی فراتر از تمامی آرزوهای دست نیافتنی شما. امپراطوری در انتظار شماست!

این بازی انلاین استراژیک و بدون نیاز به نصب و کاملا سبک و سازگار با اینترنت ایران ساخته شده و از زبان فارسی نیز پشتیبانی میکند, شما با کلیک روی لینک زیر میتوانید با وارد کردن یک نام مستعار در کمتر از 10 ثانیه وارد بازی شوید و قلعه و سپاهایان خود را اماده کنید.

[ یک شنبه 22 مرداد 1391برچسب:, ] [ 17:15 ] [ DAVID ] [ ]
دانلود جدیدترین نسخه از بازی زیبای Angry Bird 4 - Space

http://vatandownload.com/images/ads-1.jpg

 

 

http://vatandownload.com/images/ads-1.jpg

 





 

 

 

دانلود جدیدترین نسخه از بازی زیبای Angry Bird 4 - Space

 

hiy0y93kchmdfefzpy7g.jpg


بازي بسيار جذاب پرندگان خشمگين Angry Birds كه يكي از جذابترين و محبوب ترين بازي گوشي هاي آندروييدي محسوب مي شود كه با استقبال بي نظري هم روبرو شد. پس از استقبال بي نظري از اين بازي در سرتاسر جهان شرکت Rovio تصمیم به انتشار نسخه‌ای جدید اين بازي براي اجرا در رايانه را گرفته است و پس از سالها انتظار بلاخره در سال 2011 نسخه مخصوص كامپيوتر منتشر شد.نسخه جدید این بازی که به تازگی عرضه شده است تماماً در فضای خارج از زمین رخ می دهد که شامل سیارات با جاذبه متفاوت و همچنین محیط های بی جاذبه است و 60 مرحله را شامل می شود. همچنین 30 مرحله اضافه با نام بسته Danger Zone نیز برای خرید جداگانه وجود دارد که شامل مشکل ترین مراحل بوده و بر روی گوشی  Galaxy Note سامسونگ به صورت رایگان عرضه خواهد شد.در این بازی از میان 8 پرنده قبلی 5 پرنده به اضافه پرنده جدید یخی حضور دارند. پرنده کوچک قرمز بی تغییر مانده و تنها کمی قیافه فضایی به خود گرفته است، پرنده زرد رنگ ماسک لیزری زده و بنفش رنگ شده است و می تواند حین پرواز پس از مشخص کردن هدف با موس به سمت هدف به صورت مستقیم تغییر مسیر دهد و ...

 

 


 

 

 


ادامه مطلب
[ شنبه 21 مرداد 1391برچسب:, ] [ 18:29 ] [ DAVID ] [ ]
به روز رسانی آفلاین آنتی ویروس NOD32 به تاریخ ۵ مرداد ماه ۹۰

NOD32 یکی از پر طرفدارترین نرم افزارهای آنتی ویروس به شمار می آید و یکی از دلایل محبوبیت آن به روزرسانی سریعش می باشد . این آنتی ویروس به دو صورت قابلیت به روز رسانی دارد :

۱ – استفاده از کدهای به روزرسانی

۲ – استفاده از آپدیت آفلاین

کدهای به روز رسانی اغلبا دارای محدودیت بوده و در صورت استفاده زیاد از یک کد آن را از ارزش و اعتبار در سایت ESET ساقط می سازد اما با استفاده از به روز رسانی آفلاین شما می توانید به طور نا محدودی از این نوع آنتی ویروس را به روز رسانی کنید ، آن هم بدون نیاز به اینترنت .

سایت دانلود کده با توجه به اهمیت تامین امنیت برای کاربران خود در نظر دارد تا بسته های به روز رسانی آفلاین را به صورت مداوم و در دوره زمانی کوتاه در اختیار مراجعین این وب سایت قرار دهد . بدین منظور و برای جلوگیری از زیاد شدن صفحات به روز رسانی ، آپدیت ها در همین صفحه به روز می شوند و شما می توانید آخرین بسته آپدیت NOD32 را از این قسمت دریافت کنید .

آموزش به روز رسانی آفلاین آنتی ویروس NOD32

برای دانلود کلیک کنید


ادامه مطلب
[ شنبه 21 مرداد 1391برچسب:, ] [ 17:54 ] [ DAVID ] [ ]
دانلود بازی اکشن و بسیار پرطرفدار IGI 2 Covert Strike

سری بازی های IGI یکی از جذاب ترین و مشهور ترین بازی هایی است که طی دهه اخیر در سبک اکشن و سه بعدی برای انواع کنسول ها و PC ساخته شده و انتشار یافته است. نسخه اول این بازی در طی مدتی که عرضه شد با استقبال بیش از حدی از کاربران مواجه شد که همین امر موجب ساخت زودرس نسخه دوم آن یعنی IGI 2 Covert Strike شد. مراحل بازی در 19 منطقه از سه قاره اتفاق می افتد که شما می بایست در تمامی وضعیت ها اعم از جنگل ها کوهستان ها و… به ماموریت خود خاتمه دهید. هم چنین این بازی دارای گرافیک بسیاری مناسبی بوده و بر روی تمامی ویندوز ها قابل اجرا می باشد.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

[ شنبه 21 مرداد 1391برچسب:, ] [ 12:33 ] [ DAVID ] [ ]
دانلود بازی جاده مرگ Death Road برای PC

Death Road عنوان یک بازی مسابقه ای و به شدت اعتیاودآورد است که محیط آن در آینده ای دور در حال وقوع است . بازیکنان می بایست با رقابت و با استفاده از وسیله های نقلیه مربوط به زمان آینده به همراه آهنگ های مناسب با این سبک ، با یکدیگر مسابقه بدهند . وسایل نقیله که شباهتی به ماشین های امروزی ندارند ، به سلاح ها و تجهیزان منحصربفردی مجهز هستند که در طول مسابقه می توانید از آن ها برای نابودسازی سایر رقبا استفاده کنید . بازی در کل دارای ۷ حالت گیم پلی ، ۱۱ وسلیه‌ی نقله ،‌ آهنگ های جذاب و … می باشد که در ادامه می توانید نسخه‌ی کرک شده (SKIDROW) آن را از سایت دانلودها دریافت کنید .  

| قابل اجرا تنها برروی سیستم های ۳۲ بیتی |

 

Death Road دانلود بازي جاده مرگ Death Road براي PC

 

 

دانلود + ادامه مطلب

ادامه مطلب
[ شنبه 21 مرداد 1391برچسب:, ] [ 12:11 ] [ DAVID ] [ ]
بازی رایگان، آنلاین و استراتژیک جنگ خان ها


 

پهلوانی از دیار کهن، سرزمین پارس، که کمانداری زبده و باوقار بود. از او در کتب قدیمی به نیکی یاد شده و از رشادت و از جان گذشتگی اش در شاهنامه با افتخار یاد شده است.
ما شما را با بازی بزرگ جنگ خان ها به آن زمان ها خواهیم برد. به زمان هایی که پهلوانانی از دیار کهن در آن حضور داشتند.
12 قوم و نژاد قدرتمند تاریخی در بازی حضور دارند تا شما یکی از آنها را انتخاب کنید. از اعراب و آلمان ها گرفته تا قوم مغول و نژاد قدرتمند و منحصر به فرد پارس سرکردگی یکی از اسطوره های ایران زمین، آرش کمانگیر.اگر شما نیز می خواهید سهمی در این تاریخ داشته باشید و بار دیگر نژاد پارسیان را بر گیتی پهناور حکمفرما کنید، زمان آن است امپراطوری خود را آغاز و نام خود را در تاریخ ثبت کنید.
همراه با جوایزی ازنده مانند سکه های طلا، PSP، XBox360، PlayStation3 و ...


 

[ شنبه 21 مرداد 1391برچسب:, ] [ 12:3 ] [ DAVID ] [ ]
اضافه کردن ۵۰ تیم در PES 2013 با پچ Unlock 50 Teams Patch

چند پیش نسخه ی دموی بازی PES 2013 منتشر شده که به علت آزمایشی بودن ، شرکت سازنده یعنی کونامی تنها چند تیم برای این نسخه قرار داده بود . با دانلود پچ Unlock 50 teams patch می توانید ۵۰ تیم از محبوب ترین تیم های دنیا از جمله بارسلونا و رئال مادرید را در نسخه ی دموی خود داشته باشید و از PES2013 لذت ببرید !‌ برای مشاهده لینک دانلود و لیست تمامی موارد اضافه شده به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید .

 

PES 2013 اضافه كردن 50 تيم در PES 2013 با پچ Unlock 50 Teams Patch

 

 

دانلود + ادامه مطلب

ادامه مطلب
[ شنبه 21 مرداد 1391برچسب:, ] [ 11:57 ] [ DAVID ] [ ]
دانلود pes 13 demo
[ شنبه 21 مرداد 1391برچسب:, ] [ 11:46 ] [ DAVID ] [ ]