Google Chrome 21.0.1180.79 Final + Portable - مرورگر گوگل کروم

مرورگر گوگل

Google Chrome 21.0.1180.79 Final گوگل کروم یک نرم افزار مرورگر اینترنت متن‌باز است که توسط شرکت گوگل عرضه شد. در ابتدا نسخه آزمایشی آن برای کاربران نرم افزار سیستم عامل ویندوز در یک صد کشور جهان عرضه شد ولی نسخه های منطبق با نرم افزار عامل لینوکس و رایانه اپل مکینتاش آن هم در آینده توزیع شد.این مرورگر بر پایه هسته مرورگر اپن‌سورس WebKit نوشته شده است. از امکانات و قابلیت های آن می توان به Tabbed browsing، امکاناتی مشابه Privacy در ویندوز اکسپلورر و Speed Dial در مرورگر اپرا اشاره نمود. این مرورگر فوق العاده سریع شرکت گوگل همانند سایت گوگل از ظاهر بسیار ساده ای تشکیل شده است. از مزیت های گوگل کروم می توان به وجود بخشی با نام Task manager یا مدیریت پردازش ها در این مرورگر اینترنت اشاره کرد که قالبت مدیریت تب های باز شده و پلاگین های بارگزاری شده را به کاربر میدهد. این نرم افزار بر روی ویندوز xp, vista و ویندوز 2003 قابل نصب است و تغییر جدید آن نسبت به نسخه قبلی رفع خطای هنگ کردن آن در هنگام بازشدن نرم افزار است. 

 

قابلیت های كلیدی نرم افزار Google Chrome :

  • سرعت بالا در بارگزاری صفحات
  • دارای قابلیت ‏Tabbed Browsing (باز شدن تمام صفحات در یك صفحه)
  • امنیت بالا در محیط نا امن اینترنت
  • جلوگبری از خطرات احتمالی Spy-Ware ها و دزدان
  • جلوگیری از باز شدن صفحات تبلیغاتی بی مورد (PopUp Blocker)
  • محافظت از پسوردها و رمز های عبور خصوصی و امنیتی
  • دارای پوسته های مختلف


 

پسورد فایل فشرده : soft98.ir ( پسورد را تایپ کنید )
[ چهار شنبه 25 مرداد 1398برچسب:, ] [ 19:7 ] [ DAVID ] [ ]
Windows 8 KMS Activator 1.4 – کرک ویندوز ۸

Windows 8 KMS Activator 1.4 به دلیل اینکه به تازگی ویندوز ۸ منتشر شده است، هنوز کرک ۱۰۰% مطمئنی برای این ویندوز ارائه نشده است

این فعال ساز ارائه شده ویندوز ۸ شما رو به مدت ۱۸۰ روز فعال میکنه

ادامه مطلب …


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 25 مرداد 1398برچسب:, ] [ 19:2 ] [ DAVID ] [ ]
Nimbuzz 2.1.1 - مسنجر Nimbuzz برای آندروید

Nimbuzz 2.1.1 یکی از محبوبترین مسنجرهای دنیا میباشد که به کاربران اندروید این اجازه را میدهد که تماس صوتی و تصویری رایگان به وسیله اینترنت بر قرار کنند .
شما میتواند دوستان خود را در Nimbuzz پیدا کنید و با آنها به چت و گفت و گو بپردازید .
از ویژگیهای این نرم افزار بسیار قدرتمند میتوان به چت تصویری و روان با کیفیت بسیار بالا و به صورت رایگان اشاره کرد .
 

  • قابل نصب به روی آندروید نسخه 1.5 به

ادامه مطلب
[ چهار شنبه 25 مرداد 1398برچسب:, ] [ 18:53 ] [ DAVID ] [ ]
آپدیت nod32 به تاریخ ۲۳ مرداد ۹۱

 آپدیت nod32 تاریخ ۲۳ مرداد ۹۱

۱۳ آگوست ۲۰۱۲

Read the rest of this entry »

۳ Comments, Written on مرداد ۲۲م, ۱۳۹۱ , آپدیت روزانه, آپدیت های سال91-NOD32 Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
 
[ دو شنبه 23 مرداد 1398برچسب:, ] [ 18:52 ] [ DAVID ] [ ]
Babylon Pro 9.0.7 r0 + Portable - مترجم متن بابیلون

Babylon Babylon Pro 9.0.7 r0  نرم افزار پیشتاز فرهنگ های لغت و ترجمه متن است.  نرم افزار بابیلون - Babylon کلیه نیاز های شما در زمینه ترجمه لغت را جوابگو خواهد بود. با استفاده از Babylon شما به سرعت می توانید ایمیل ها، صفحات وب، مستندات و کلیه لغات مورد نظر خود را ترجمه کنید. نرم افزار Babylon در حال حاضر حدوداً 30 میلیون کاربر دارد. این نرم افزار که که از سافت نود و هشت دانلود میکنید از خاصیت OCR استفاده می کند همیشه و همه جا زیر دستان شما خواهد بود، هرگاه برای ترجمه لغتی اراده کنید کافی است تنها یک کلیک کنید تا ترجمه لغت مورد نظر را به بیش از 50 زبان مختلف دنیا به شما نشان دهد.  پنجره شناور این برنامه همانند یک دستیار همیشه با شما خواهد بود همانطور که با یک کلیک روی کلمه مورد نظر آشکار می شود با حرکت دادن ماوس و بدون هیچ کلیکی (این ویژگی باید توسط کاربر تنظیم شود) نیز خود به خود ناپدید می شود.

 

برخی از قابلیت های کلیدی نرم افزار Babylon :

  • ترجمه کلمات و متون
  • دارای 25 فرهنگ لغت عمومی در 50 زبان مختلف از جمله فارسی
  • (برای فعال شدن تمامی زبان ها باید Glossary های مربوط به هر زبان را جداگانه دانلود کنید)
  • حاوی فرهنگ لغت هایی با بیش از 3 میلیون کلمه
  • فرهنگ لغت های شخصی شامل 1600 موضوع مرتبط با تجارت، زیست شناسی، کامپیوتر، شیمی و ... در بیش از 70 زبان
  • مبدل واحد ها به یکدیگر
  • اصلاح کننده ی کلمات نوشته شده از نظر املائی (غلط یابی به زبان های مختلف)
  • روش صحیح تلفظ کلمات (با صدای مرد و زن)
  • اتصال به دایره المعارف Wikipedia
  • قابلیت جدید Auto Completion
  • قابلیت جدید تغییر رنگ پنجره نرم افزار به دلخواه
  • پشتیبانی کامل از زبان فارسی در ویندوز های عربی و انگلیسی

ادامه مطلب
[ یک شنبه 22 مرداد 1398برچسب:, ] [ 19:55 ] [ DAVID ] [ ]
پخش تمام فایل های مالتی مدیا با The KMPlayer v3.2.0.19

قطعا اکثر شما با برنامه معروف KMPlayer آشنا هستید. این نرم افزار با پشتیبانی از اکثر فرمت های معروف مالتی مدیا چون VCD, DVD, AVI, MKV, Ogg Theora, OGM, 3GP, MPEG-1/2/4, WMV, RealMedia, and QuickTime امکان پخش هر فایل صوتی یا تصویری را ممکن می سازد. این نرم افزار از زیرنویس ها پشتیبانی کرده و همچنین به شما این امکان را میدهد تا به روش های مختلف به به استخراج صدا، فیلم و اسکرین شات بپردازید. این نرم افزار از ۲۵ زبان زنده دنیا از جمله زبان شیرین فارسی پشتیبانی می کند. این نرم افزار نیاز به توضیح چندانی ندارد و پیشنهاد می کنیم که این نرم افزار را از دست ندهید.

 

The KMPlayer پخش تمام فایل های مالتی مدیا با The KMPlayer v3.2.0.19

 

 

دانلود + ادامه مطلب

ادامه مطلب
[ یک شنبه 22 مرداد 1391برچسب:, ] [ 17:37 ] [ DAVID ] [ ]
دانلود Microsoft Office Professional Plus 2013 Beta x86-x64 نرم افزار آفیس مایکروسافت 2013 نسخه آزما
 دانلود Microsoft Office Professional Plus 2013 Beta x86-x64 نرم افزار آفیس مایکروسافت 2013 نسخه آزمایشی

در پست امروز وبسایت میهن دانلود،نسخه ی پیش ‌نمایش "آفیس 2013 مایکروسافت" را برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم. مایکروسافت این آفیس را نسخه مدرن نرم‌افزاری می‌داند، که هم اکنون توسط میلیاردها نفر استفاده می‌شود. سیستم ابری و طراحی این سیستم برای عملکرد بهتر بر روی تبلت‌های ویندوز 8، نشان دهنده تغییر نگرش به سمت اسناد اشتراکی و قابل دسترس در تمامی دستگاه‌های هماهنگ با ویندوز 7 و 8 است. شاید بزرگترین تغییر در آفیس جدید طراحی ظاهری و امکانات آن نبوده، بلکه نحوه ی دسترسی افراد به متون و اسناد و تغییرات زیرساختی آن باشد. مایکروسافت واقعا سعی داشته که کاربران بتوانند فایل‌های مختلف مثلا word را در یک کامپیوتر شخصی ویندوز بسازند و در یک دستگاه ویندوز موبایل، تبلت ویندوز 8 و یا هر کامپیوتر ویندوز 7 و 8 دیگری که به اینترنت متصل است، ویرایش نمایند. نوآوری بزرگ آفیس 2013 این است که بدون کوچکترین تغییر در تنظیمات قبلی به کاربران امکان بارگزاری نسخه کامل آفیس را بر روی هر کامپیوتر شخصی می‌دهد، یک آفیس کامل که در هر زمان که به آن نیاز دارید می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید. Office 2013 در نسخه های متنوع زیادی از مدل خانگی گرفته تا اداری عرضه خواهد شد اما هنوز از قیمت هر کدام و پکیج کامل آن رونمایی نشده است. مایکروسافت آفیس ۲۰۱۳ که به آفیس 15 مشهور است به طور خاص برای استفاده در تبلت ها و اسمارت فون ها بهینه سازی شده است. طرح بندی آن بسیار ساده شده و آیکون های اضافه شده به آن از لحاظ لمسی بسیار سازگارتر و کارآمد ترند. برای نصب این مجموعه شما به ویندوز 7 یا ویندوز 8 مخصوص کامپیوتر های شخصی نیاز دارید و تبلت ها هم باید مبتنی بر ویندوز RT باشند. آفیس ۲۰۱۳ رابط کاربری برنامه‌های خود را نو کرده و رابط کاربری آن مترو است که زبان طراحی است؛ که توسط مایکروسافت منتشر شده است. مایکروسافت آوتلوک (Microsoft Outlook) دست خوش تغییرات زیادی شده‌است به عنوان مثال:رابط مترو جلوه‌های جدیدی را برای کارهای برنامه ریزی شده دارد. پاورپوینت (PowerPoint) نیز شامل الگوها و جلوه‌های متحرک بیشتری شده‌است. وان نوت (OneNote) شامل یک splash screen جدید شده ‌است. اکسل (Excel) با یک ابزار برای فیلتر کردن داده‌ها در یک خط زمان، توانایی تبدیل اعداد رومی به اعداد عربی و فارسی و ادغام توابع پیشرفته مثلثاتی ارائه شده است. در ورد (Word) قابلیت قرار دادن ویدئو و صدای آنلاین و همچنین پخش اسناد بر روی وب پیاده سازی شده است. مایکروسافت قول پشتیبانی از Office Open XML را با نسخه ۱۵ داده‌ است.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.


ادامه مطلب
[ یک شنبه 22 مرداد 1398برچسب:, ] [ 17:7 ] [ DAVID ] [ ]
قالب وبلاگ مرد عنکبوتی

 

توضیحات قالب مرد عنکبوتی = template2

یکی از اولین طراحی های بنده که به دلیل حجم کم و پشت زمینه ی سیاه و طراحی زیباه خیلی طرف دار پیدا کرده.

:: نام قالب : template2
:: دامنه موضوعی : مرد عنکبوتی.عمومی و…
:: وضوح نمایش استاندارد : ۷۶۸ * ۱۰۲۴
:: مرورگرهای سازگار : Internet Explorer | FireFox | Opera | Chrome
:: حجم کلی قالب : کم
:: قالب ساز : علی بهنام فرتم دیزاینر


ادامه مطلب
[ شنبه 21 مرداد 1391برچسب:, ] [ 18:14 ] [ DAVID ] [ ]
کپی و انتقال سریع فایلها با Terra Copy

با استفاده از Terra Copy می توانید فایلهای موجود بر روی هارد دیسک خود را با سرعتی معادل ۲ برابر سرعت معمولی کپی کرده و یا انتقال دهید . برای استفاده از نرم افزار لازم نیست که برای هر بار کپی و یا انتقال فایلها برنامه را اجرا کنید بلکه با نصب این نرم افزار کپی و انتقال این فایلها فقط توسط این نرم افزار انجام می شود و این بدین معنی است که شما می توانید مانند همیشه از کلید های ترکیبی CTRL+C ، CTRL+X و CTRL+V برای کپی/انتقال فایلهای خود استفاده کرده و سرعت بیشتری را تجریه کنید .

برای دانلود کلیک کنید


ادامه مطلب
[ شنبه 21 مرداد 1391برچسب:, ] [ 18:3 ] [ DAVID ] [ ]
معرفي سايت آندرويدها

آندرويد ها ، قدرتمندترين و به روز ترين سايت در زمينه برنامه هاي آندرويدي مي باشد که از ابتداي سال 1390 تاسيس شده و هم اکنون با بيش از 2100 برنامه هاي مختلف که روزانه ده ها برنامه جديد به آنها افزوده مي شود مي تواند تمامي نيازهاي شما را برطرف سازد .

تمامي برنامه هاي قرار گرفته بر روي اين سايت به صورت کاملا رايگان بوده و مي تواند تجربه هاي جديد و شيريني را براي گوشي ها و تبلت هاي اندرويدي براي شما به ارمغان آورد .

براي ورود به سايت آندرويد ها اينجا کليک کنيد

[ شنبه 21 مرداد 1391برچسب:, ] [ 18:0 ] [ DAVID ] [ ]
ویرایش حرفه ای فایل های مالتی مدیا با SONY Vegas Movie Studio HD Platinum 12.0 Build 333/334 x86/x64

مونتاژ ویدویی، میکس صدا و خلق منو برای DVD ها اعمالی هستند که در یک محصول قدرتمند و منحصر به فرد گردهم آمده اند. Vegas Movie Studio HD Platinum نرم افزاری است که تمام نیازهای شما را برای تولید فیلم های با کیفیت بالا، کلیپ ها و دی وی دی های جشن های مختلف و … فراهم می سازد. شما در کنار تدوین راحت ویدئو های خود قادرید تا حاصل کار خود را در هر فرمتی حتی High-definition HDV و Sony AVCHD تولید کنید. این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا با ترکیب کلیپ ها، تصحیح رنگ ها و ترکیب صداها به فیلم مورد نظر خود در این استودیو دست یابید و همچنین با مجتمع کردن تکنیک های ویژه برای DVD ها و در اختیار قرار دادن خروجی های چندگانه حتی برای ارسال به صورت آنلاین، پروژه خود را همانطور که متقاضی می خواهد تحویل دهید. نرم افزار Vegas Movie Studio در عین سادگی ویدئوهای شما را ویرایش می کند. و بهتر از همه، این نرم افزار یک ادیتور کاملاً real-time است. در این نرم افزار اصلاً مهم نیست که شما چه تغییراتی روی فیلم ها و عکس های خود ایجاد کرده اید چرا که اصل مدیای شما بدون هیچ تغییر و افزودن افکتی باقی می ماند. Vegas Movie Studio این آزادی را به شما می دهد تا بدون داشتن دلهره نسبت به رخ دادن اشتباهات، تجربه لذت یک مونتاژ ویدئویی را داشته باشید.

 

SONY Vegas 12 ویرایش حرفه ای فایل های مالتی مدیا با SONY Vegas Movie Studio HD Platinum 12.0 Build 333/334 x86/x64

 

 

دانلود + ادامه مطلب

ادامه مطلب
[ شنبه 21 مرداد 1391برچسب:, ] [ 12:14 ] [ DAVID ] [ ]
سیاحت در زمین و فضا با Google Earth 6.0.3.2197



بسیاری از شما دوست دارید که تمام نقاط دنیا را ببینید، در دنیای دیجیتال امروز هر چیزی با کامپیوتر امکان پذیر شده است شما امکان این را میابید که در خانه نشسته و هر کجای جهان را ببینید از این رو شرکت Google غول موتورهای جستجوی جهان بر آن شد که این امر را ممکن سازد این شرکت با نرم افزار Google Earth این امکان را فراهم کرده است که شما بتوانید از هر کجای دنیا هر جای دیگری را که خواستید ببینید و زیر نظر بگیرید این نرم افزار با اتصال به ماهواره [ Satellite] این امر را ممکن میسازد.

این نرم افزار به این گونه کار میکند که وقتی شما درخواستی را به سرور ارسال میکنید برنامه در سرور به دنبال آخرین عکس های ماهواره ای از محل مورد نظر می پردازد و آن را به شما نمایش می دهد، در گذشته این برنامه فقط برای مشاهده و جهان گردی به کار میرفت ولی با نسخه جدید 5 علاوه بر این که به شما اجازه سیر و سیاحت در زیر آب ها را میدهد، این امکان را هم در اختیار کاربران می گذارد تا فضا، مریخ و ماه را هم مشاهده کنند؛ با امکان جدید Google Ocean میتوانید در زیر آب های پهناور به سیاحت بپردازید و ماهی را ببینید! حرکت آب، موج ها آن و صخره های اقیانوسی را هم میتوانید مشاهده کنید؛ با استفاده از قابلیت جدید Google Space می توانید سطح ماه و مریخ را به طور کامل ببینید و آن را سیاحت کنید، همچنین می توانید در فضا به گردش ادامه داده و به خورشید هم برسید!

قابلیت Google Calc این امکان را به شما میدهد تا مسافت های دقیق بین مکان ها را اندازه گیری کنید، با استفاده از Ruler میتوانید به طور مثال فاصله تهران تا مشهد را دقیق اندازه بگیرید؛ با قابلیت Google History میتوانید گذشته یک مکان را ببینید! اما این امکان فقط برای چند ماه و نهایت چند سال است و امکان مشاهده هزاران سال پیش امکان پذیر نیست! مشاده آب و هوا امروز و روز های آینده، Tour های آماده جهان گردی، جست و جوی قدرتمند در حهان، امکان دیدن مکان های 3 بعدی، ثبت یک عکس و یا نوشته از دیگر قابلیت های این برنامه قدرتمند می باشد.

 


ادامه مطلب
[ شنبه 21 مرداد 1391برچسب:, ] [ 11:51 ] [ DAVID ] [ ]
دانلود Yahoo! Messenger v11.5.0.228 - یاهو مسنجر، معروفترین نرم افزار چت

91/3/12) تغییرات:دانلود Yahoo! Messenger v11.5.0.228 - یاهو مسنجر، معروفترین نرم افزار چت

جدیدترین نسخه ی منتشر شده بر روی سایت قرار گرفت!

کمتر کسی پیدا می شود که در دنیای بسیار گسترده و مجازی اینترنت گشت و گذار داشته باشد اما Yahoo Messenger (یاهو مسنجر) را نشناسند. هرکس برای اولین بار عضوی از یاهو شود و از این پیام رسان استفاده نماید مطمئناً یکی از طرفداران پروپا قرص آن خواهد شد. از امکانات این مسنجر باید اشاره داشت به این که محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است. اتاق های چت این مسنجر که دیگر جای صحبتی را باقی نمی گذارد چون کشورهای مختلف برای خود اتاقی جدا دارند. شکلک های بسیار زیبا می توانند جواب مناسبی برای طرف مقابل باشند.

 



ادامه مطلب...
 


ادامه مطلب
[ شنبه 21 مرداد 1391برچسب:, ] [ 11:39 ] [ DAVID ] [ ]